SERUM VIRAL


WPORESERUM

Post kali ini akk nak review sikit pasal serum keluaran Merae Beauty dan apa yang bestnya serum viral ni. Kakila dah guna sejak lunch tahun lepas yanh dimana founder telah memilih untuk agen2 dia testing guna dahulu dan setelah kumpul feedback dan setelah yakin berkesan dan boleh dipasarkan barulah bermulanya Wporeserum dipasaran. Alhamdulillah sejak berada dipasaran nampaknya jualan hampir sama hebat dengan Super Flawless Cream Apple Stem Cell SPF50 iaitu produk yang berjaya mendapat tempat dipasaran dan menaikkan rankin jualan agen2 MB.

Apa yang hebatnya WPORESERUM ini?

Wporeserum adalah gabungan 5 bahan yang terpilih iaitu Daun Berberry , Extrak Green Tea, Ekstrak Lemon, dan Daun Waltheria Indica yang masing-masing mempunyai fungsi terbaik pada kulit wajah yang mampu memberi impak dan kesan yang sempurna untuk kulit wajah.

Mari kita review intipati bahan dan kesinambungan pada kulit wajah.

APA YANG MEMBUATKAN W-PORESERUM INI TERLALU HEBAT !
ANTARA 5 BAHAN SEMULAJADI YANG TERDAPAT DALAM W-PORESERUM ADALAH :

1. Ektrak Daun Waltheria Indica -
Di samping bertindak menentang proses penuaan awal, tumbuhan berbunga yang sering tumbuh di kawasan tropika ini turut bersifat antiradang dan antiseptik bagi melindungi kulit anda daripada jangkitan penyakit. Ia juga berupaya mencegah pembentukan melanin yang merupakan sejenis pigmen di bawah lapisan kulit seterusnya membantu mencerahkan kulit serta mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata.


2. Ektrak Buah Lemon -
Buah Lemon sangat berkhasiat untuk kecantikan kulit wajah. Kadar vitamin C yang tinggi pada buah lemon mempunyai manfaat untuk menanggalkan sel kulit mati secara alami. Ianya juga mampu menghapuskan bakteria penyebab jerawat, menanggalkan kotoran penyebab terjadinya blackhead dan whitehead sekaligus mengecilkan liang pori sehingga kulit akan nampak lebih cerah dan bermaya.

3. Ektrak Daun Teh Hijau
Dauh teh hijau kaya dengan Antioksidan yang tinggi. Ianya baik untuk melambatkan proses penuaan, mencegah keriput, menghilangkan kantung mata, mengatasi jerawat dan kulit berminyak sambil melembapkan kulit wajah agar terhindar kulit kering. Selain itu juga, teh hijau mampu bertindak sebagai pelindung pancaran UV dan juga mencegah radikal bebas yang akan menyerang sel-sel kulit.


4. Ektrak Daun Bearberry
Daun bearberry sangat kaya dengan kandungan alpha arbutin yang terkenal dapat mencerah kulit wajah dan bintik-bintik gelap dengan cepat. Selain itu juga, kandungan polifenol yang terdapat pada daun bearberry menjadi antioksidan terbaik untuk kulit. Arbutin juga telah terbukti dapat mengaktifkan enzim yang dapat merawat noda di wajah, melasma, dan masalah hiperpigmentasi kulit.

6. Kolagen -
Kolagen ialah sejenis protein yang banyak terdapat di dalam tubuh manusia dan memainkan peranan yang penting. Kolagen  membantu membentuk tisu dalam badan selain memberi sokongan pada tubuh. Kolagen terdapat pada otot, tulang, kulit, tendon dan  tulang rawan. Apabila umur meningkat, kolagen di dalam badan menurun dan menyebabkan kulit kendur dan tulang rapuh. Kolagen terbukti dapat membantu menegangkan kulit, menghidupkan kembali kulit bermasalah, mengurangkan garis halus dan dapat mengelakan masalah terjadinya proses penuaan pramatang. Dengan pengunaan krim/serum kolagen secara rutin secara tidak langsung ianya dapat menghidupkan kembali kulit, menjaganya supaya tetap sihat dan kulit akan kelihatan lebih berseri dan bermaya.



Bila kita lihat intipatinya, tidak syak lagi yang dimana serum ini mampu merawat dan menyempurnakan impian wanita untuk kulit tampa cerah berseri dan cantik.


Hasil dari testimoni-testimoni agen dan pelanggan, kita dapat lihat di mana wporeserum ini mampu merawat kulit wajah dari dalam dengan memutihkan seluruh wajah dengan menegangkan kulit dari hasil collegen yang dihasilkan dan paling penting dia mampu mengetatkan pori2 yang terbuka yang merunsingkan. Tidak hairanlah kebanyakkan pelanggan serum ini adalah Lelaki. Kulit lelaki adalah berlainan dengan wanita maka akibat faktor udara, pekerjaan membuatkan kulit mereka.lebih mudah terdedah dengan aktiviti panas , terbuka yang mengakibatkan pori2 terbuka dengan mudah. Lantas wporeserum memainkan peranan hebat untuk mencerahkan disamping mengetatkan pori2 dan membuatkan kita lebih berkeyakinan.

HARGA RM65 SHJ
POSTAGE SM RM8
S&S RM10

Jika berminat boleh PM di Facebook link 👉🏻

https://www.facebook.com/lip1811

 Whatpps/Telegram/SMS
+60102759651

No Call Strictly
❌📲 ☎📞❌
Sila gunakan link whatapps :
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
http://www.wasap.my/60102759651
http://www.wasap.my/60102759651
http://www.wasap.my/60102759651

@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia