KULIT JERAGAT KULIT KUSAM KULIT GELAP


Bila rata2 orang bercakap dengan kita duk tenung je muka kita alih2 tengah syok borak tetiba potong
 " cantik kulit ko, pakai apa ye? ". Agak2 masa tu nak sengah ke atau nak buat2 x dengar ?...pernah rasa situasi tu..

Itulah yang  berlaku dengan kakila siang tadi. Hadir majlis orang kahwin jumpalah kawan2 lama. Topik tanya khabar terus tukar promote produk meletup2 ni.

Rasa seronok la sangat hati ni kan ..bila umur dah nak senja2 ni orang muda panggil kita adik kah kah kah kah okey yang ni bukan cerita nak isi bakul angkat sendiri tapi realiti.

Itu belum cerita masuk fakulti nak hantar barang, adik2 muda kita duk main mata.  Kah kah kah....ini lagi berbulu kan... untung muka awek muda ni...bebas jerawat bebas jeragat itu baru dikatakan umur 36 kulit 21 tahun. Curlasss.

Ini semua bukan cerita bohong tapi realiti yang kakila alami. Itu baru sikit tapi banyak lagi kejadian sejak pakai produk meletup2 ni.

Nak kulit cantik bukan mudah. Banyak dah produk kakila cuba memang kebanyakkannya ada perubahan tapi tidaklah se "Wow" seperti sekarang.

Dulu kulit  muka kakila kusam malap gelap jeragat memang tak ada aura langsung..lagi lepas pantang anak ke 3..ya allah ya ampun..memang totally kusam malah jeragat makin naik. Apa kata orang kakila beli produk, supplement, collegen, sebut je....apa2lah yang bagus2 kakila try.
Sampailah guna desi alhamdulillah semua berubah.

Malah paling best bila kulit dah cantik datanglah pula produk yang Wow hebat cream yang seperti faundation tapi realiti cream perawatan dari dalam yang mempu menaikkan seri wajah malah boleh digunakan5 siang dan malam. Sesuai sangat dengan kakila yang sentiasa nak dan tak suka mengadap cermin lama2.
Calit sapu dah siap....1 cream 8 fungsi yang WOw hebat..

Korang tak perlu nak calit tebal2....sebab dengan sapuan nipis je dia dah nampak kita flawless dan glowing malah kita duduk tengah panas pun jangan risau dengan kulit berminyak dan berpeluh sebab SFC ni memang comfirm tak akan buat anda tidak selesa.

Kakila dah jual hampir beratus set SFC ....feedback cust after 2 bulan hampir 90% yang repeat order malah langsung tolong promote pada kat kekawan.

So...agak2 apa ko rasa.. bila umut senja orang ingat muda..? Umur senja kulit muda jelita..
Rahsia kakila mudahhh..
SET SKINCARE DESI CV TABITA
SFC MERAE BEAUTY
Gabungan dua produk ini memang terbaik dan tidak diragui malah kedua2 produk ni boleh join atau campur guna dengan kulit wajah.

Tidak percaya??
Meh pm kakila 0102759651
Whatapps / telegram
Klik link page Fb kakila dibawah ni.
Okedtulisbyilamidi
Instagram
Ohtuliptulips

"THE BEST PRODUCT FOR THE BEST PERSON "



 Sahabat rangkaian niaga kakila yang dulu gelap malap tapi sekarang ???? Sila lihatlah sendiri...

 Video life dengan sapuan day cream desi cv tabita dan sfc ....dah cukup wowsome pada kakila....so..no tipu tipu tau...

 Gabungan serum & sfc memang terbaik dan sangat wowsome!!!

Nak cantik
Nak muda jelita
Meh pm kakila....
Kakila bantu anda....

@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia