Tabita original !!!


FAKE OH FAKE
KERANA FAKE CUSTOMER MAKIN X YAKIN PADA YANG ORIGINAL ITEM....
TERSERAHLAH YE...

Pening oohh pening
Isu ori x ori ni makin lama makin buat mak pening. Kalau sekali dua akk jawap boleh lah akk terima tetapi kalau dah berpuluh sehari yang tanya mahu mak jawap ikhlas tak ikhlas je.
Original tabita hanya pada Desi Damayanti Skincare sahaja dan tidak lagi mengunakan nama asal TAbita.
Bukan sebab anggapan tanggapan kreatif korang yang ada ckp pecah kongsi lah, tabita dah kena ban di indon thats why kononnya kena  tukar nama dan paling best tabita hak milik penuh ibu tracy mercy i x amik port lah but! ..tabita its belong to arwah ibu desi damayanti.

Kenapa tabita banyak sangat lambakan FAKE ?
Of cos lahh Sebab produk ni hot dan meletup maka banyaklah fake produk berluluasa di luar sana. Bukan sahaja  tabita  menjadi mangsa duplicate item or fake tapi sebenarnya segala tok nenek barang atau skincare produk yang meletup2 namanya malah banyak penguna cari comfirmlah  ada fake item.

Hati2lah sayang2 semua
Janganlah mudah terpedaya, nanti awak yang gigit jari. Bila muka dah sopak sana sini  awak juga yang menyesal nanti. Usahlah terpengaruh dengan tawaran harga yang tak masuk akal...pls pls pls..sayangilah wajah anda dari duit anda. Duit boleh cari dik tapi bila muka dah rosak agak2 berapa lama nak recover semula. So, hargailah dan perliharalah seelok2nya.

Kalau tanya saya of cos  Saya memang tak rugi apa2, tugas saya jual produk  dan share experience produk meletop dan comfirm cantik ni.
Kalau x beli dengan saya, pastikan sayang2 semua beli pada agent atau stokis yang sah. Minta tolong saler desi guide u jika awak adalah 1st time guna DDs...insyallah mereka akan bantu..jika mereka ignoring u...boleh je pm akk.personally di laman muka buku rasmi  dan jangan lupa LiKe tau.....
" okedtulipsbyilamidi "

"okedtulipsbyilamidi "

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia