Kursus Di Kelantan Hospital Pasir MAs

Team Building
Anjuran hospital...alhamdulilah dapatlah 4 hari kursus tahun ni. Itupun sebab dorang sewa bas pak anip. So sukalah aku kan, kalau tak orang campak kursus jauh smedang tak mo pergi 1001 alasan boleh bagi. Kalau pi ada somi, orang kata semangatlah sikitkak sebab ada orang tersayang disisi. 

Even dia ada tapi kami pun buat hal memasing. Aku sibuk dengan kursus dia pula duk telek bas dan menangok dari jauh pekejaan bini dia. 

Aku dah lupa lah tarikh bila....
Nanti ingat aku update..Dalam kursus ni kami diberikan kumpulan2
Dalam group aku semua pangkat kanak2 rabena aku jela yang paling tua. Team diberi nama Wira, aku pun dah lupa macam mana leh dapat tapi okeylah nama kete aku pun proton wira....hak hak..ada 10 orang 6 bunga 4 kumbang yang tak beberapa nak kembang.

Dalam gambar bawah ni meh aku kenalkan sorang2 jelitawati group Wira
Dari kiri Khairun, aku, una, mai, kecik dan ayu

Agak2 sapa paling cun....hahahahaaah


Perawan2 nya yanh duduk dari kiri si mus, ewan, boi & syed


Kita orang ni hampir semua berlainan jawatan hanya jururawat ada dua si mai dan kecik..paling hebat jawatan doctar syed dan pegawai farmasi khairun...ada pap, ada ppk , ma, pt dan pkp (aku ler tu) kami semua mmg best dan kepala agak gila meroyan...segala benda main redah main sebat....thats whylah group kami juara keseluruhan dari 8 group tak salah..classss tak...apa pun kami x penah kenal dan tak pernah bertegur but kami boleh satukan semua dari kami dengan satu slogan "sehati sejiwa sewira"


Ni malam Keraian memang best sebab semua group kena buat persembahan. Kami wira kena buat persembahan tarian. Sapa guru tarinya? Off cos laaa mak ila key...walaupun ada yang keras persembahan kami mmg tidak mengecewakan. Jadilah dapat no 3...
Ni bergambo dengan tetamu terhormat kursus.
Bergambar sebelum naik atas pentas...lelaki menari acah2 pastu bersilat...

Ni lepas habis sukaneka....best dan happening..suka sangat gambar ni..nampak comey2 jerr....i mana? Cari ler sendiri..

Ni seisi kembara....kami juara sampai di check point....kenangan best masa ni.. Nyayi2 beramai lagu group kami..semua x reti malu nak nyayi even x sedap sgt...masa ni jugaklah aku kena nyayi life untuk minta clue dari check point..masa tu x rasa malu dah cuma pikir nak habis dan terus ke check point seterusnya...
Bandar wira ...lepas habis kembara kami diminta bawak balik 5 kilo tanah liat...haaaaa kejaaan dia buat bandar ni...adoii...kul 2am baru settle wei..

Last program....best sgt kursus ni....dapat team gila-gila..bersatu hati


Lepas settle berkursus...kami dibawa jalan2 ke rantau panjang....uhaaaaa sopink time



Kursus selesai dengan aman.....
alhamdulilahhh
dapat kawan
dapat pengalaman



@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia