Sekali sesak nafas lahh


Cuti sekolah Malaysia mengalami musim
Jerebu...aik jerebu...ok benci. Udara gila kotor, bernafas rasa tak sampai hampir seminggu anak2 aku sakit on/off pastu post anak2 ke rumah mama sebab aku kerja. Nasib mama ada dan mama memang plan nak amik cucu2nya. Aku duduk la sorang dalam rumah cukup masa pi kerja cukup masa balik kerja namun nak merayap jauh sekali aku memang malas nak merayap bagai lagi2 pak anip x ada di melaka. Cukup duduk sorang 3 malam tidur sorang2 dalam rumah rasa seram la gak, orang tak biasa sunyi bila sorang2 rasa semacam la plak. Mulalah dengar benda pelik bagai agak2 takut on yasin putarlah ayat tu sampai ke pagi. Gila penakut padahal umah ko bukan bangalow takat umah setingkat je punnnn puiii.. 

Bila dah anak2 semua ke sana selalulah call mama pastu balik ke shah alam tengok cha dan aqill makin teruk batuknya. Memula relex lagi tapi keesokkannya aku tengok nafas dorang berombak semacam, dengan pantas aku terus ke klinik berhampiran dan tak pasal2 anak2 aku dapat Nabulation...ermmmm no comen....aku pun si lelaah dan kini jatuh ke anak.




Dugaan sungguh ..
Harap anak2 tak follow macam mummy dia...


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia