aIQARL PAK tam



Sehari tak jumpa aku rindu
Balik kerja dia pasti tunggu aku di pintu
Terkinjer-kinjer dia panjat pagar rumah
Bila runsing pandang muka qarl..tenang je
mata redup macam daddy ..bulu mata melentik tak tau ikut sapa tah..
Kalau mengamuk suka tepuk muka , selalu buat abang nagis terutama aqill
Dia tak banyak cakap tapi lasak ya ampunnn
Kalau di rumah tak payah tanya sapa yang buat sepah...of cos qarl...semuanya qarl
Perangai dan sikap prisis kak cha...muka pun mcm kakak..
Kalau chalifqill kerumah mama tok atau nek yang aku x kisah...tapi say no untuk qarl...
Buah hati aku ...semua anak2 ku adalah buah hati ku
tapi sikecil qarl adalah yang dikatakan terakhir oleh pak anip...oh oh ...dia x mo no 5
Tak pelah...keletah qarl dah buat aku senyum tanpa henti bila otw pulang dari kerja...
sayang qarl...muah




si comot mumy...


@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia