Kasih ibu hingga ke syurga tapi....

Kasih kakak hingga ke pintu syurga ...
Sedih je tengok dua beradik ni
Aiqarl memang rapat dengan kak cha sama juga dengan aqill. Kalau mandi mereka lebih rela mandi dengan kakak dari dengan aliff. Aqill kalau dengar je kakak nak mandi menjerit-jerit dia nak mandi dengan kakak. Kak cha kakak yang garang mengalahkan mak tiri, aku sendiri tak segarang dia. Dia kalau menjerit aduhhh perit telinga aku ni, kalau tengah solat rasa macam nak stop solat keluar dan tampar muka dia. Bila kak cha pergi umah nek yang mulalah adik keciknya rindu dia. Asyik panggil
Kakak atakk chaa atak chaaa ...even garang kakak juga dorang cari. Cha pun macam tu cukup seminggu duk umah nek yang dia dah suh ambil atau cik su hantar alasan rindu adik. Hari tu kursus pun masuk 3 hari dah nagis nak balik sebab rindu adiknya. Kak cha memang kakak yang bertanggungjawap, jika aku kat rumah aku tak perlu risau sangat nak tengok yanh si kenit2 ni sebab tau cha akan peratikan adik2 dia. Tapi tidak pada aliff, dia leka tapi mudah buat kerja kalau disuruh, pekik sekali dia dah buat kecuali kalau dia tengah mamai baru bangun dari tido. Pernah sekali kejut dia bangun tidur nak suruh kencing sekali dia boleh gi bantai mandi terus nak ke sekolah. Adoiii sakit jiwa!! Aqill pula spesis susah bangun pagi tapi kena ada cara sikit, kena peluk dia bawak dia ke toilet pastu pujuk2 sikit dan mandi pastu umpan dia susu botol.....settle!

Gaya adik dan kakak
Masa ni aku sibuk buat kerja fo mengadap laptop...aku suh dia tidurkan aiqarl....tau tau senyap je...

Sayang kakak


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia