Abang sado saya

Classs tajuk mak hari ni
Tak pasal i nak citer pasal abang gagah perkasa lagi kental i..haaaa puji ada makna tu.

Realiti kan mak dapat suami badan ala2 sedap2 gitu hhehehehe bangga la plak diri ni bila berjalan dengan abang lenggan besauuu..


Alhamdulilah aku bersyukur sangat dapat pak anip yanh sentiasa membantu dan sangat2 ringan tulang. Lagi2 bibik dah start cuti 4 bulan, maka aku kena pandai arrange masa dengan kerja hakiki , kerja rumah dan perniagaan.

Tak perlu nak ulas lebih pasal abg sado aku ni, kang puji lebih orang meluat plak. Macam aku sorang ke ada laki badan sasa. Apa pun permulaan untuk hidup tanpa bibik untuk menguruskan 4 anak memang mencabarlah untuk aku. Maklumlah abg sado kan selalu outstation, so masa tu tengoklah kelam kelibut porak perandanya idup mak.

What everlah mungkin dengan x adamya bibik 4 bulan ni buat aku lebih pandai nak bagi masa antara menguruskan anak, kerja di opis dan perniagaan.Harap semua berjalan lancar dan dilimpahi rezeki keluarga kami. 

Thanks abang sado yang sentiasa tingan tulang....eh eh kang meluat kang orang baca...erkkk

Meh mak banje gambo abang sado i
....lagi sekali orang menyampah!!!



Potong ikan rupanyaaa....


Aku memang tak
Boleh siang ikan 
Nanti hancur berderai ikan tu aku keje kan.....hahaahaha alasan



Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia