Ada idea x ada mood je

Hi semua
Alhamdulilah 20.2 hingga 3.3.2015 aku sekeluarga termasuk mama, papa, MIL, SIL, dan pak lang termasuk bibik ku berangkat dan selamat pulang dari mengerjakan umrah ..
Segalanya berjalan lancar dari pergi hinggalah balik ke Malaysia. Cuma ada yang sakit2 dan mengalami batuk2 juga demam yang agak teruk ketika disana mungkin akibat cuaca dan keadaan MEkah yang sekarang ni agak berdebu dan berhabuk kerana proses pembesaran Mekah sedang giat di jalankan.

Lama gak aku tak berbloging 
Ada yang rindu tak? Ada yang hari2 scam ke?
Aceh..macam ko ada reader
Tak salahkan feeling blogger2 hebat, amik aura sat. Hahhahahaha aku nak up satu entry pun makan berbulan nak up..adeii apa pun x boleh ko ila. 
Rindu plak bak menaip, bila buka blog rasa nak tulis macam2 tapi penyakit pemalas tu lebih dari rajin. 
Aku tengok blog orang macam2 dorang bercerita. Tapi aku ni..tak tau nak mula cerita macam mana. Sebelum taip macam2 idea kuar tapi bila dah hadap jem kepala otak. Ni banyak sangat bak tulis ni tapi penyakit malas tu mmg ada. Kalau la ada mesin bila aku cakap mesin tu auto taip ...kan best! Maybe dah ada kut kat dunia ni tp untuk alih bahasa
Ke bahasa malaysia lum hada kut.
Mula dah imigine macam2 ..😂😂.

Bab entry umrah 
Ada kerajinan ada kemahuan
Insyallah..tgk lah acerna gayanya

Chow bye

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia