Citer dalam citer

Bila dah bosan melanda mula datang penyakit  mengatal. Tengok picture dalam hp terpikir eh banyak juga picture gedik2 hasil koleksi selfie aku. Of cos gambar i paling banyak pastu bila dah banyak rasa pulak perasaan tak sedar diri pastu mula musabahah diri...acehhh..dah tua aku tapi tak sedar diri hahahhaahahha...eh eh jangan cakap aku he gedik key..

Masa menaip blog ni aku kat rumah mil ambil aqill. Lately dia makin suka nak kerumah mil so before masuk keje aku hantar rumah mil balik keje fetch dia, bila sampai dia pula tak mahu nak balik maklumlah ramai melayan kerenah dia. Ni mil aku plan nak terjah pi cameron sambut deepavali kat sana..so sorry tak dan nak join sebab i bekerja dan pak anip pun sibuk bawa bas. 
 Masa snap gambo ni , pak lang dia pujuk dia ajak naik cameron tapi seperti biasa lain orang tanya lain dijawap...merepek2 di cakap tu sebabnya ramai  sangat nak layan dia dalam rumah ni.

Anak si anak aqill si no3 aku rasa semua anak2 ku lasak aaauzubillahh so jangan tanya macam mana aku boleh handle anak2 yang kecil2 ni. Poyokan anak baru 4 dah kata ramai ... Bagi aku yang asal dari keluarga dan adik beradik yang sikit dan semua perempuan so zaman kecil ku tidak berdepan dengan  situasi rumah sepah peperangan dalam rumah pecah sana pecah sini but bila dah jadi ibu ermmmm baru aku tau susah gak ye nak handle dan terpikir macam mana la mama dan mil aku handle anak2 mereka ye. Tapi!!! Anak2 ku lasak ikut sapa yaaaaaaa......him hik hik hik him

Ok aku bak balik...sebelum logout aku nak tepek gambo gedik santai chalifqilqarl dan mummy monster ...

Si aqill aka bruno mars..



Gambo chalifqilqarl  wedding cousin pak anip.....

Cik su and aqill bruno mars...


Si lebai kasim aiqarl wak doyok....


Anak dara the only one cacha....


Mak labu pak labu...selpie kat ongkawin...

Lastly si cantik molek gedik gatal mak labu ....nakk gakk cakap cantik kannn ...org x mo puji mak puji diri sendiri pun boleyyyy .lalalalaallalalalal saya cantik ...hahahaa

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia