Lepas geram mehh

Lama aku x melalak...last melalak rasanya tahun sudah kut...tapi kalau melalak atas pentas last bulan 1 masa Apc 2013  cewahh tetiba nak bagi tau yang diri ni konon pandai nyayila sangatkannn..okey semua itu kebetulan aku ni jenis tak suka nyayi tapi ada bakat nyayi cewahhhh prasan lagi tu dan tak suka melukis tapi berbakat melukis so agak2 aku ni jenis manusia apa yerkk..tapii aku minat sangat aktiviti lasak tapi pulaknya aku ni agak lembekk dan lemau hahhahahaa. Konon suka panjat gunung tapi lum sampai atas aku dah pancit but berbekalkan semangat aku gagah memaksa diri nak naik bila sampai atas aku terbaring pastu mula pikir helikopter leh tak landing atas gunung ni atau ada tak lift nak turun terus ke bawah. Tak kebangang kan time tu nak pikir semua yang lum nyata akan berlaku.  

Berbalik citer melalak, semua plan dah lama tapi minggu ni baru betul2 jadi maklum la sorang vip sorang datin sorang mak datin so klau plan 3 kali susah nak jadik tapi masuk plan ke 44 comfirm jadi itu pun dah abis adjust la tu. Ikutkan ramai ahlinya tapi yang dapat hanya 4 ketul je ermmmm jadik la kan dari tak ada yang penting artis dandut mesti ada si liza yang paling lawa dalam gambo ni bertudung hitam.

Since aku berpindah ke GH aku rasa sukar sikit nak plan apa2 dengan ex opis tapi bagi aku klau plan okey je semua tu boleh adjust tapi dorang ni la madang banyak plan luar. Apa pun yang penting jumaat lepas dapat gak kami melalak sepuasnya sambil gelak sakan. Lepas melalak pi melantak plak kedai pak arab nearest pusat karaoke. Bagus la kan nyayi2 makan pastu bila gemuk salah laki bagi terlebih makan padahal diri sendiri nafsu kuat nak makan ,, nafsu makan x pe nafsu lain no no no no...acehh yang tulis ni macam feeling anak dara plokkk puiiii..

Ni lah gambo kenangan yang muka x semenggah lagi2 yang cakap ni.. Arhh layan je laa 

Bye

Sahabat yang baik sentiasa menegur 
Dan motivate rakan utk positif melainkan dalam positif tersembunyi seribu satu persoalan yang dimana ada yang mahu lihat kita jatuh walau didepan sebaliknya. Hati2 bila kita berbicara dan meluahkan kerana tak semestinya yang mendengar itu ikhlas utk mendengar.

ToXis

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia