Lepaking

Nama pun orang merantau. Kahwin ngan orang Melaka pastu duk la sampai anak cucu di sini. Tapi bila sesekali balik kampung halaman (kampung ke) memang aku akan spend time untuk mama dan adik juga jumpa kekawan sekolah atau kolej. Hilang segala stress bila dapat jumpa kekawan dari satu topic ke satu topic berborak pastu dari 8 terus bertiga jadi la topic hangat. Aku kalau jumpa mereka memang tak kering gusi dengan citer lawak tak habis2. Seronok gak bila sesekali lepak tapi kalau ada pak anip aku jarang join lepak ni maklum la aku kan isteri solehah la sangat. Tapi klau ke majlis dan agenda exskool aku memang akan pastikan pak anip menemani aku. So jangan anggap aku ni isteri liar lepak dua tiga pagi suami tak tau, tau hokey. Senakal aku ni setiap apa yang aku buat pak anip pasti tau even dia di utara aku di selatan. Aku akan lebih tenang kalau dia tau gerak geri isteri dia yang comel ni...wekkkk 

Puas bebel moh aku bg kenal member2 mumylah ye..

Yang lelaki tu nama dia didie ...hati tu dia je yang bini bg lepas yang lain2 bini kasi ikat...yg cun tu ikin seorang nurse yang cantik lagi vouge gitu.... Anak da 4 key.
Tudung biru nama dia ayong selalu pengerusi apa2 agenda dia la kepalanya dan jenis sempoi je..sebelah tu ann , anak dah 4 tapi still cantik gitu dia ngan aku kepala gila even anak berderet. Ikin dan pinkky tu ijan tu pun mama vouge..pendek kata kawan2 aku ni semua cun cun laa..hahahaahahah termasuk tuan blog ..wekkk


Ni gambo atas tp sesi gediks dari ann...kui kui 

Malam tu bersurai dalam kul 12.45am so aku sampai rumah kul 1am ... Jangan ganya mama aku marah ke tidak kalau marah tak ada dan nyer aku nak kuar siang tu..apa yang penting mama tau perangai anak gugurl dia sorang ni.  Insyallah pandai jaga diri pandai sedar diri.

Sekian terima kasih

Dadaaaaaa



Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia