Aiqarl dan badminton

Ni kes dah tak tau nak tulis apa . Banyak perkara aku nak kongsi tapi banyak gambo dalam camera penyakit rajin nak transfer ke pc lum ada yee.. Salah satunya citer terjah Guangzhou china selepas beberapa minggu kehilangan MH370, adakah bad story or happy story..betul ke citer orang china ludah rakyat Malaysia di sana atau betul ke mereka mencemuh rakyat kita di airport atau adakah adakah adakah .....nantilah citer kang dah open entry tak tau plak nak citer apa..

Oh aiqarl si bongsu...bongsu ker...
Auww i dah pasang pagar hokey...
Aiqarl sangatlah comel noty perangai memang lasak la seperti mana cha, aliff dan aqill ..entahlah aku rasa memang dah baka pak anip and dak ila memang jenis lasak2 kut. What ever asal anak aku sihat dan kuat tak gitu..

Citer pasal aiqarl memang dah kena asal tetiba ada badminton kan? Haaa actually aku x tau nak letak tajuk apa, boleh gitu? So agak2 gambo dibawah ni insyaallah kenalah dengan tajuk diatas walaupun now sibuk orang tengok ba piala dunia... Eh yeke dunia ke piala Malaysia eh enggeris kut...lantakkkk laa malas nak pikir...memang aku x amik port..so pls jangan rujuk apa2 dalam blog aku ni lagi2 yang melibatkan perkembangan semasa.

Inilah dimaksudkan seperti tajuk diatas
Rasanya elok lagi tajuk " aiqarl dan reket badminton "....hahahahahaa sendiri taip sendiri la gelak



Inilah gelagat anak2 yang sedang membesar. Pelbagai hal ,ragam dan perangai...intan payung kami

Mood: rasa bahagia sangat 


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia