Selamat Hari Raya Aidiladha 2013

Salam Aidiladha...

Tetiba je dah salam aidiladha .... elok-elok  jer entry lepas selamat hari raya aidilfitri, so nampak sangat la tuan blog dah lama tak update blog. Rasa macam dah melarat-larat la plak penyakit kemalasan diri ku ini. Penyakit malas ni semakin menjadi-jadi lepas keluar anak no 4 ni. 

Bila dah masuk mengupdate konon budget leh rajin la nak menghapdate , tak ada maknanya hokeyy...
Ni masuk ni pun sebab aku dah mula bosan pastu leh lak datang rasa kesian bila tengok comen-comen pembaca...hhihhii konon2 nak budget ramai pembaca la tu....phuiii 

Now dah masuk bulan ke 4 selepas bersalin, so dalam erti kata lain aiqarl dah 4 bulan lebih. Alhamdulilah, anak ku semakin membina dan menyihat nampaknya hasil belaan bibik tuti. Okey ke bibik tu ? So far hokeyy...but x mo puji lebih-lebih. People can change, kang puji lebih2 mahu dia buat taik x ke keje memaki je aku ni kang...Apa pun aku puashati dia jaga anak-anak aku, yang tak puashati tu aku tolak tepi sebab masih under control dan aku pun manusia dia pun manusia maybe bila x betul tu anggap la dia datang bulan ke, tersampuk jup ke, terkenang kampung halaman ke...dan ke ke ke ke...so think positif!

Ni nak taip pun x senang...ada je gangguan awam...adeii...i left lu...before left meh mengediks dengan foto2 terbaru dari family ku...



















My precious never ending of love


@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia