Aiqarl most wanted yooo

Pejam celik si bujang bongsu dah nak hampir 60hari dan begitu juga aku.
Rasa kejup je dah nak hampir pantang.
Tapi even dah abis pantang, banyak yang perlu dijaga baik aiqarl dan mummy nya.
Aku still on berpantang dari segi pengambilan suplement shaklee,  jus perawan dan jelly gamat. Maklumla, beranak operated ni nak kena jaga jahitan luar dan dalaman. Setakat ni jahitan luar memang x ada masalah cuma dalaman tu aku x tau macam mana.
So far okey jer. ..
Oleh kerana tempoh berpantang aku adalah termasuk bulan ramadhan. Alhamdulilah ramadhan ke5 aku sudah boleh berpuasa tapi lagi 1 hari nak raya aku period....
Ramadhan yang mulia aku lalui tanpa masalah.
Malah susu badan pun x terjejas malah makin banyak tu ada.
Badan aku pun x lemah longlai malah lebih bertenaga. Maybe penangan shaklee kut.
Serius la..aku dah guna 2 produk setakat ni since no 1 till no 3 aku pakai sendayu tinggi....but no 4 aku change to shaklee...sajer tukar angin..tapi bagi aku dua2 ada kelebihan cuma shaklee ni lebih buat aku bertenaga dan tak rasa macam aku berpantang. Sendayu tinggi pun okey dan tiptop juga.
Genap 90 hari aku nak start jamu...well wanita tak dapat dipisahkan dengan jamu.
Berat badan? Now aku dah 2 weeks start implano, so bersiap sediala dengan pertukaran hormon. Ramai kata aku akan gemuks....so kita tengokkan....tapi aku rasa aku memang dah makin gemuk sebab bra aku dah naik 34b dari 32a cuma seluar jeans lama2 stil boleh pakai termasuklah skinny..heheheheh..
Badan nak jaga...tapi tak guna badan lawa tapi tak cergas...
Yes...aku dah pun berdaftar di salah sebuah gim di bt berendam melaka. Insyallah...lepas 90hari aku akan start dengan aktiviti gim. After working hour aku terus ke gim selama 1jam.So, aku pun dapat rasa stamina aku makin down. Tapi stamina lain mak meletopp jahhhh...auwwww.
Ops sorry...
For info now im starting using penjagaan rahim dan virgina atas jenama Jamu Susuk Dara...Aku dah guna produk externalnya..kecuali ubat makan sebab aku breastfeed. Waaa cakap sama lu....memang terbaikk...apa yang terbaik?...heheheee sapa yanh dah try mesti tau nyerr. ....malas nak citer kang org kata aku gediks nak jaja citer rumah tangga plakk...
Lastly....next week mak dah 60 hari....lalalalala
Ops...
moh layan gambo si pak tam i yg handsome lagi manis menawan ni...

Chow

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia