Newborn 18.06.2013

Alhamdulilah,

Aku selamat melahirkan anak ke-4 secara pembedahan pukul 1.45pm lepas azan zohor.
Berat pun just 2.75kg , comel-comel je macam mummy dia.
Aku masih dalam tempoh berpantang , agak lewat nak update blog.
Kali ni keadaan amat berbeza seperti yang sebelumnya, maybe dah masuk 4 urat terputus kut.
Pantang aku kali ni mama still jaga macam biasa.
Oleh kerana lahir secara operate , nak kata berpantang tu tak lah sangat.
Cuma bab pemilihan makanan still aku jaga.
Even operate pantang cara normal still aku amalkan seperti
bertungku, berurut dan berbengkung, cuma bertanggas je aku x buat.
Kali ni aku memilih produk berpantang Shaklee....nampaknya aku berpaling tadah dengan Sendayu Tinggi
kerana setelah sekian lama jenama itu menjadi pilihan akhirnya untuk kelahiran ke4 aku memilih pemakanan sihat dalam kaedah berpantang kali ini. So far okey...x berani nak cakap. Apa pun aku still kena ambil produk tradisional juga after 20days. Insyallah maybe aku still memilih Perawan dari jenama Dherb atau apa-apa jer yang berkaitan. Apa-apa aku akan update.
Gambar baby?
Nanti aku upload...aku x ada masa nak upload...semua dalam handfhone...
Now dah hari ke 16 berpantang............ x saba nak tunggu 40 hari........
Oh ye...for info baby ku Jaundis...teruk gak...berulang gak aku ke klinik...dan kesian anak aku kena
cucuk kaki...itupun aku akan update nanti..
Okey...
doakan perjalanan berpantang aku berjalan lancar.

ChOw!
( rasa macam baik plak ayat2 aku kali ni )


@}~~story is memory~~{@

Comments

ekin musa said…
tahniah kak ogyyyy....

dalam phone gambo baby..?? ape susah, update dr hp ler kak...download blogger kat google play..huhu..=)

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia