Kehilangan by Firman

uNTUK bulan ini, disaat ini....
aku suka gilak ini lagu lah..even muka singer dia tak handsome mana....tapi lagunya make me touching2 u..paling aku suka bab corus....kalau dalam kete...bila tang corus comfirm melalak2 aku nyayi , lagi-lagi time tu pak anif sebelah ....konon2 nak bagi tau la...yang wife dia ni tak leh idup tanpa dia...acehh...acehh.tapi kalau bab kehilangan realiti tu x mo lahh kann..i x suka la ditinggalkan ...ahaks......moh kita nyayi sama2 key lagu ni.( poyo seyyy )
KEHILANGAN
Ku cuba ungkap tabir ini
Kisah antara kau dan aku
Terpisahkan oleh ruang dan waktu
Menyudutkanmu meninggalkanku

Ku merasa telah kehilangan
Cintamu yang telah lama hilang
Kau pergi jauh karena salahku
Yang tak pernah menganggap kamu ada

Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Takkan ku sia-siakan kamu lagi
Asmara memisahkan kita
Mengingatkanku pada dirimu
Gelora mengingatkanku
Bahwa cintamu tlah merasuk jantungku

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila
Seandainya kamu bisa
Mengulang kembali lagi cinta kita

Sejujurnya ku tak bisa
Hidup tanpa ada kamu aku gila

Takkan ku sia-siakan kamu lagi. (2x)
bY : Firman

@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia