Thank you compact MAc say HAi to estee Lauder

Tajuk x menahan...
Mood macam dah x mo pakai dahh..
Taklahh...saya still suka product mac but saje tuko angin monsun..

Sebenarnya sudah 2 weeks aku guna bedak bayi jonson2. Gara2 compact mac dah pecah. ..tak tau nak tuduh sapa lani ada 3 makhluk kecil dalam rumah ni...so faham2 je la kang tuduh2 ada yg sentap. Tapi rasanya aku tau sapa yg ranapkan kalau tidak anak dara sunti pak anif,  x pun si aqill yang lasak tu...

Kelmarin nak x nak aku angkutla bala tentera ku ke Mahkota Parade dengan harapan nak la carik compact powder yang sesuai sikit.

Round punya round telek punya telek memula clinicque aku reject sebab promoter dia macam x menyakinkan...pi SkII harga okey la tapi macam x worth it plak, pi Dior lain yg nak usha aku dah terkenan ngan perfume dia plakk tapi still x kenan gak.pusing2 patah balik pusing sini ...aku pun memilih estee lauder Compact Bb balm....dua kali seh aku pi kaunter dia tapi respectlah beautician dia....berusaha meyakinkan aku..dan paling aku suka dia x advise aku banyak pakai product2 sebab KULIT  aku ni dah cantik dan x bermasalah cukup hanya asas seperti pelembab, toner dan serum..yerhhh sekali lagi aku dipuji dan kembang lagi hidungku ini...ini aku suka....

Pak anif ada pun....tumpang menelek jenis kulit muka siap bersihkan kulit weii..cit sibuk je dia kan....

ASAL AKU PILIH ESTEE LAUDER?
#of cos tahan lama sebab jenis bb cream but bentuk compact laa.
#ada  extract mineral yang sesuai untuk kulit aku yang Normal. .so nampak oily2 gitu
#spf 30/pa ++....mesti faham kan..lindungi dari cahaya gituu...
#tahan lebih lama dan x mudah pecah laaa..sebab bentuk balm kan..aku x perlu risau if cacha terjatuhkan bagai...
#harga pun masih di bawah kemampuan penjawat awam class rendah macam aku ni..just rm175 sahaja siap free voucher rm10 dari parkson...so tu aku top rm25.90 beli spentot renoma pak anif...hahahahahhaha hadiah hari jadik kononnya....dak ehh..
#last last....of cos sebab beautician dia mmg bagus dan advised product dia mmg menyakinkan aku...dannn muka dia pun lawaaa je...( ok pengaruh tuu )...klau letak muka ala2 siti nurhaliza ke lisa suriani ke...comfirm lebih terpengaruh lagi...

So..meh tengok apo yang aku beli dan apo free give yang aku dapat...

Lalalalalalalalaaaaalal

Bye bye mac  for a while....
Sogo tunggu. ..aku nak pi beli Lipstick MAc agii...

OPS LUpa...balik je dari MP...pak anif menuntut buat facial kat muka dia....1 jam mengadap muka dia. ....
So. .layannnnnn.....

Choww

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia