Tertidur masa exam

Apa pun x boleh laaaaa
Boleh mak tertido dalam dewan  tadi
Adoiii....bahagian A aku jawap macam biasa ke...masuk Bahagian B  nak ke C....tetiba mata aku tertutup sedar2 pengawas tegur sebab aku terlupa nak keluarkan ic. ...adoi tertido ke aku tadi...lama ka?..perhh....terus bangun pi kat beg amik ic...pastu duduk balik konon nak sambung. ..tapi adei mata ni macam x leh nak bukak weiii...
Nak pergi tandas  tp malas tul nak bangun wei.
Mesti korang ingat senang exam tu kan....tapi serius sumpah mmg susah gila...research methodology...sapa kata senang meh sini ajaq aku..rasa ada potensi nak repeat paper utk subjek ni..adoiiii aptb!

Dari pikit bagai nak gila kat hall tu...so tutup paper..angkat kaki blahh keluar.
Sampai bawah...duk kat sofa nak tunggu pak anif pickup..aku sekali lagi tertido...adoiii

Sampai pak anif masuk oum carik aku...sb call x dpt...gara2 aku mute sound....seperti biasa pak anif bab gelakkan aku mmg no 1 laaa...dia ajak minum jup konon nak hilangkan ngantuk...x ada makna..duk kedai tu bila tgk muka kat camera..adoi..mata mak sembab wei...

Ni lah hasilnya. 
Apa sai ngantuk yerkk...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia