Tak pasal pitam kat klinik...

Khamis lepass....
Awal pagii..ada checkup and appointment meternity...
Suasana okey je pagi tu.condition badan mmg tip top..
Tapi
Sekali klinik ramai orang laaaa
Adoii...dari mak yong sampai ke anak2 kecil tunggu turn nak checkup
Separuh masa pertama...still maintain
Masuk bilik 21 ambil air kencing and tunggu result masa tu dah mula badan naik peluh even aircon macam okey je.
Layan la lagi...relex je muka layan fb..whatsap..keek
Sampai bilik timbang and tekanan darah...badan aku mula shaking...peluh menitik2..
Rasa macam darah tinggi plak..tp bp okey je pun..just low blood presure je..90/60 standard la utk aku..sb mmg azali gitu2 je blood presure aku.
Otw nak ke bilik nurse...aku dah macam x boleh tahan dah...rasanya mungkin aku x breakfast kut..so minta permission nurse nak keluar makan sat...
Kembali balik ke klinik ibu n anak....
Settle bilik nurse...turn bilik doc plak...adoii...rasanya aku dah makan..tp makan makin lomah jo dennni..
Mata dah nampak 1 ke dua bayang....kabur2 gitu...cepat2 duduk...tunggu denhan penuh sabar...30minit kemudian doc panggil..sampai jo dlm bilik doc...puiingg..sekali aku capai kerusi macam capai baling nak gaduh daaa....doc pun cuak da..ingat aku ngamuk sebab doa lambat assist aku rupanya aku dah nak jatuh daaa....
Citer doc history yg berlaku...terus tolak bilik kecemasann....haaaaaaa...sekali kena ECG daaa...pastu check air kencing balik pastu check gula.....tau tau kena dripp laaaa...adeiii....tu mak x suka tu...
After abis drip doc suh ECG balik sebab jantung aku ada gerakkan yang mencurigakan...2nd ECG comfirm jantung ada effect sikit...adoii kena advise admit plakkk daa....mak x mo derr..
Berkat kebijaksanaan aku mengelakk....akhirnya beban admit di kurangkan start nextweek aku kena dtg klinik 2 times check ecg...still x okeyy...admit terus...so aku ada masa nak persiapkan diri dan keje di opis yang berlambak...disamping melarikan diri dari di tahan.
Ermmmm....susah weiklau dah kena tahan...tp klau di takdirkan next week result x okey gak..nampaknya menyerah diri la gamaknya.

Ermmm ni lah hasilnya...
Masa ni pak anif x ada...dia ada trip...1st time pak anif x ada temankan aku checkup...x pe aku faham... :(

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia