Sila Muntah

Bila orang dah tak ada idea mula buat orang lain nak muntah....macam lama rasanya aku x tengok muka-muka terkini dan sensasi owner blog yang poyo .......perasan diva perasan lawa konon....eh eh...lawa x ada tapi manis tu tetap ada..Moh tengok gambo aku dan seisi keluarga ku ...ha ha hakkk bagi awal 2004..Kalau rasa pernah tengok sila abaikan well amik gambo memang rajin tapi upload memang amat malas...Apa nak herankan, aku bukan blogger popular pun nak perasan diva nak upload segala bagai or update  blog hari-hari.

Jom tengok muka haku yang cun mengalahkan artis barat ni kecuali pak anif memang kalah artis hindustan....shah rukh khan pun kalah key....


moh 

moh


moh

moh


muntahhhhhhhhhhhhh ...........muntahhhhhhhhhhhhh



@}~~story is memory~~{@

Muka budget terkejut manja  .......ermm awat mata ku kecik sebelahhh wei...spoil derr

Ni plak budget control perasan,  senyum aku paling cantik ...hakk tuiiii.....
 Eeeeee...actually geli tau tengok gambo ni..macam gediks sangat.......bila tengok banyak kali macam lagi cun dari gambo atass....hahhaahahahah....weKkKKKKKKKKKkkk


Pose x leh blahh dari aku.......tangan sebelah letak kat dagu ...tangan sebelah snap...ha ha ha...okey kan...macam natural plakkkk gaya cengini...weeeeeeeeeeeeee....hik hik


Eh eh..betullah mata aku kecik sebelah.....dah macam OKU plakkk...


Ermmm....menci tau dia ni...x pernah yg senonoh kalau bergambo...saja je u spoil gambo i sayang....tapi nampak mata aku juling la wei.....nextttttttttTtt


my precious chalif......sayang both of them...dah besar dah mereka....ingat masa mereka kecil2.....dua2 duk dalam stroller...sampai naik bengkak tayar stroller.....maklumlah beza mereka dua beradik x sampai setahun ...so membesarkan mereka umpama membesarkan pasangan kembar.....


aqill acak with mak ngah...anak bongsu untuk setakat ini....keluar ucu....tahta aqil anak bongsu serta merta ditarik balik....but kami semua still panggil dia adik.....


Aqill 1st step....masa di cenang , langkawi....oleh kerana dia alergik kulit masa honeymoon kami bawak sekali aqil....
1. dia still breastfeed till now
2. untuk lumurkan aqill ngan air laut dan pasir laut....
Kesan : alhamdulilahh leher aqill dah okey but still kena pakai sabun kulit amway cuma x seteruk dulu

Muka poyo dari aqill......so leh nampak x dia banyak belah mana? aku atau pak anif ?


Aqill lagi....banyak gambo dia sebab setakat ni dia la bongsu...so banyak sikit gambo actionnya
macam mummy dia la..perasaan lawaaa konon


Amikkkk ko...dia lagi...aqill acakk...
muka sapa?


bapa soleh...layan anak soleh...amin


Our kiddos.....3 dah wei...pasni dah 4 anak aku...insyallahh....3 ni pun dah rasa ramai...lum 4 org  mesti dah macam gerabak keteapi


vacation Penang...pose gediks santai anak and anak2


Bapa soleh lagi .......cayang kami pak aniff.....bapa penyayang tapi leh tahan garang gakk laa


cacha renung masa depan...the only anak dara dalam collection i....coming soon ni scan boy lagi...


chalif at lake.....

sayang abg....aqill si pembuli...aliff asyik kena buli...


ops..gelap plakk....lifqil melayan psp....aqill sepeti biasa penyemak....sapa belakang tu ? My PA aka BIBIK...hek hek hek


Adeii..baru sikit entry ni...tapi aku rasa macam dah boring nak tulis apa...nak upload apa.....agak-agak ada yang dah muntah-muntah dan  berak-berak ......

wekkk


wekkk


aku pun dah nak muntahhhhhh..........




p/s: malam ni nak gi Hutyai..pesta songkran....sesajer...kandungan dah masuk 6 bulan lebih...doa-doa aku selamat pergi dan pulang....anak2? postpone shah alam...bagi anak2 berjimba dengan mama tok nyer.....
cHOw

Comments

YanaHime said…
Ok, dh muntah. Sekian! Kahkahkah!

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia