Saya x guna produk BE or SNE

Baca tajuk macam gaya nak boikot produk la plak.
Tajuk x ada kene mengena. ..
Tapi lebih pada menepis kata orang..
Baru2 ni aku ada muat turun pic ni kat wall fb dan keek and latest wechat..
Suddently
Ada beberapa orang   yang agak kenal dan ada gak annoy  menegur kulit ku semakin putih dan jelita gitu...auwww jelita mak tambah....dia kata flaw2 je nampak.
Ok kekawan..ni bkn soal flaw bagai...
Tapi ni semua teknik keyy.
Actually muka ni biasa2 je..mmg la gebu2 gitu..but lagi nak nampak poyo lawa cantik2 gitu...
mak guna CAMERA 360..
rasa ramai tau software ni...sapa pakai adroid fhone leh surf  kat market and korang download...
Agak2 muka byk lobang tu...nampak rata je
Muka gelap tu leh adjust nampok cerahh jer
Muka bintik2 leh jadik licinnn je.
So agak2 korang suka amik gambo tanpa makeup leh la amik guna camera ajaib ni....tapi kalau muka dah sedia maklum kuar  rumah tak tinggal nak tepek bedak,fundation bagai...so kalau guna camera ni lagi nampak cun la gitu...
Aku?
Sapa x kenal aku....dari mama sampai ke pak anif...tau aku bukan jenis nak mengadap cermin lelama....bagi aku macam satu pantang la plak...padahal x leh terima muka x cun macam siti nurhaliza...ahakssss...

Ok kekawan...i x cantik key tapi nak nampak cantik... Ada orang cakap perasan lawaaa...muka x lawa tapi edit2...okeyy jawapannya.
ADA MAK KISAHHHHH....lalalalalalala

Okey moh layan kegedikskan aku bersama camera360....sayang kamu laahh u buat diri ku lebih berharga....

Ahaks..chow

Comments

YanaHime said…
Yunk, rambut ko semua gi mana? Nipis sgt dh
Unknown said…
dah berguguran yunkkk....

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia