Keletihan melampau

Pecah rekod...mak yong bangun kul 12.30pm.apa punya isteri ibu anak dan menantu bangun dah matahari atas kepala. Gila x penat 12jam perjalanan dr hutyai ke melaka. Klau ikutkan tak lah sampai 12 jam tapi nama pun incik suami driver bas so kena la layan stop penumpang di macam2 perhentian malah ada dah nak sampai border muar. Sabar je la aku dengan kaki dah nak kejung. Sampai rumah tepat kul 4am tapi kesian pak anif kena sambung trip ke KL pagi tadi pukul 6.30am. Sempat dia urut kaki wife dia dengan minyak angin sebab tengok kaki aku dah macam sakit untut besar semacam. Masa update ni dah 8.16pm suami tersayangku masih belum balik lagi. Kesian kesayanganku demi mencari rezeki untuk isteri dan anak2 serta membayo komitment hutang piutang.

Walaupun keletihan melanda sempat juga aku masak untuk chalifqil tugas seorang ibu tetap berjalan seperti biasa klau x kebulur anak2 aku ni. Lusa plak aku mengadap final exam sem....fuhh x serabut kepala otak aku, dah balik bercuti sedap2 kat thai happening x ingat dunia balik aku dah kena mengadap buku bagai. Ni baru lepas abis mentelaah buku agak2 kepala dah masuk air stop kejup layan blog,  fb  & keek. ...ni nak dinner pastu nak layan balik buku sehabis boleh..

Rasa macam dah x larat nak taip. ...klau penyakit rajin aku sampai dapatlah aku update vacation hutyai klau x berkulat la...

Chow..

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia