Kelam kelibut

Sejak akhir2 ni masa macam tak cukup je....
La ni rasa kejup dah 7 bulan usia kandungan.
Macam baru je rasanya kehulu ke hilir aku bawak perut ni. Tapi bila tang sakit tu rasa macam tak cukup nafas je plak. Lagi2 dah masuk 29 minggu ni serba serbi x kena dari sakit kaki terus ke sesak nafas lepas tu jantung plak....adeii dugaan sungguh.

Mc usah di kata...aku rasa dulu masa tak preggy aku lah rangking jarang mc...jarang cuti dan jarang el..la ni jangan cakap sampai rasa serba salah nak amik cuti bila dah kerap di beri mc..alahai nasib nasib...

Bila preggy ni..byk gak aktiviti opis aku x join. Koir, kursus,  sukan,function opis dan lain-lain termasuk karok..hahhhaahh ..tapi aku redha keadaan ku ini  tak mengizinkan untuk membuktikan keaktifan dan kebolehan aku....yerhhhh tolak je keje apo kat den confirm aku suka je nak buat. ..boleh x boleh lain citer yang penting cuba dan usaha.

Aku bersyukur juga ke hasrat ilahi...walaupun aku kelam kelibut je tapi aku berjaya hadap satu persatu keadaan itu walaupun kadang2 pak anif sampai beganh tengok aku banyak sangat aktiviti haram aku ( x lain x bukan FO ).alhamdulilah...rezeki fo semakin positif kami kami terima order tanpa henti sampai production x menang tangan dan aku plak sampai tidur lambat hadap kerja acct,buat packing dari besar2 kotak sampai la ke kecik2 kotak. Order online pun alhamdulilah...semakin lama semakin meningkat ya lahhh sikit2 lama2 jadi bukit. Insyallah berkat rezeki ni kami nak bawak anak2 makan angin jauh sikit...aminn.

Orang kata kita ni nak cari rezeki lebey kenalah usaha lebey...kena ada minat dan paling penting kita sentiasa bersyukur. Aku tahu ada yang dengki dan cuba menjatuhkan FO seperti mencantas, memburukkan produk kami dan menidakkan  quality product kami,  apa pun allah maha mengetahui yang penting kami tak pernah menjatuhkan  dan buat orang. Kami percaya atas rezeki anak2 dan usaha kami.

Apa pun hidup kelam kelibut ini tak akan berakhir selagi badan ni macam ni...dalam keadaan yg sarat memendekkan langkah aktif ku untuk mencapai apa yang aku nak buat. Aku kena fikirkan kandungan dan juga kesihatan aku.....well badan nak pakai lama weii...pasni leh lahh aku beli vitamin shakle dengan yanahime...heheeeeheh

Lastly...tangan dah letih taip...mood dah lemau..aku hrp 2013 ni aku larat nak capai target yang aku list...klau x leh aku pospone je 2014... Hehhehhheee...

Chow adioos

Published with Blogger-droid v2.0.10

Comments

waghhh ni baru baca aja udah sedih gimana ngerasain kenyataannya ya,, hikss,,, jadi terharu gan
ilajer said…
dugaan idup...:)
awak pun hadapi juga tapi situasi berbeza

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia