Dah 3 anak lepas ni 4 plak

Amin....Ni namanya rezeki.
IKutkan aku masih tak bersedia nak menambah anak. Tapi apa nak buat allah dah lebihkan aku pada rezeki anak_anak. Aku dan pak anif terima je dengan hati yang terbuka.

Inilah aktiviti chalifqil waktu petang. kelakar gak layan anak_anak ni. Macam_macam hal dan ragam.
Masa ni lah mereka nak bermain dengan anak_anak jiran.
Ibu_ibu borak2 dan bapa2 gelak.....Alhamdulilah, aku peroleh jiran tetangga yang sangat baik dan perihatin....
Rasa sayang sangat dengan komuniti disini.
Niat nak beli rumah lain pun terbantut....sebab belum tentu aku akan dapat jiran yang baik2 macam dorang.

7 tahun sudah, aku hanya ada cacha ....now dah 3 pastu nak masuk 4. Begitu juga jiran2 aku.....memasing bergiat aktif menambah zuriat....hihihihi diam x diam jiran belah kanan dah 5 anak dan belah kiri 3 anak....cepatkan masa berlalu.

Agaknya lepas 5 tahun lagi....aku masih lagi kah berjiran dengan mereka yang baik_baik ni....

Apa pun setiap.orang ada.perancangan dan hidup.perlu di teruskan...

ChowW

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia