Bila berbadan dua...

Mula lahh semua serba x kena
Buat itu salah buat ini salah
X kepala sakit badan bisa , tu belum campur dengan mabuk segala bagai...
preggy ke 4, agak berbeza dengan yang lepas cuma agak sama sikit dengan preggy 1...klau 1st x suka bau perfume ,kali ni pun sama x suka dan x suka makan ikan , agak sama tapi kali ni x suka ikan kecik2 aka nak makan ikan mahal je...tuiii ngada wei

Badan aku kali ni agak kerap kebas, kadang2 pening kepala yg buatkan badan ku berpeluh. Nak kata darah tinggi, rasanya spesis aku ni berdarah rendah. Entah lah, lain anak lain ragam , so redho jo laa..

Semalam, nak x nak aku pi la gak berurut. Badan aku dah sakit benar dah...bisa satu badan. Sakit juga la makcik tu urut aku...letih dia x henti2 sendawa ..erk erk erk....sekali teruk..blurkkkkk macam sendawa badakk lerrrr.. Sory la makcik..badan i mmg byk angin.

Pagi ni bangun agak.bertenaga,maybe semua angin kus kus dah kuar..tp lemah badan tetap ada...cuma x seteruk kelmarin sakitnya. oklah hendaknya kus kus aku ni. Nak mengeluh psl aku beranak, macam aku ni baru beranak anak 1st....so kali ni aku agak kurang mengeluh...paling tidak pun aku cuba set mind agar jgn ikut kehendak hati. Nanti kalau ikut sangat, anak jadi malas...aceh sapo la ajo teori tu kan.

Lepas ni nak kuar makan lunch kat restoran shahrin low...chinese seafood kat pelabuhan klang...rezeki allah bagi...orang banje..hehehehehehehheh....semalam aku menyekekk fatty crab wahh hari ni ketam goreng telur asin plakkk...auwwww..suka mak.yong...

Ya allah...semoga preggy.kali ni aku x pegang ranking mc terbanyak.la hendaknha........berilah kesihatan yang baik kepada aku ni...aminnn

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia