16 Minggu

8 Januari 2013 
Genab 16 minggu kandungan ni, tapi rasa semangat semacam je . 
Baru 16 minggu berat dah melangkau 58.6kg.
Gila wei, 4 bulan dan berat macam 7 bulan. 
Tak pasal-pasal 22 Januari ni kena adap air gula plak...Adeii
Kali ni mabuk agak teruk tapi kesihatan agak baik. ishkkk
Tak berani nak cakap lebey buatnya esok sakit , tak pepasal MC .
Baru je tanam azam nak kurangkan MC untuk kelahiran ke-4 ni.
Masa aqil , aku taram MC je....aduhh sakit ibu mengandung ni tak dijangka ....
Semoga permudahkan segalanya...amin
Bab mengidam
Kali ni  x mengidam tapi  aku ni cepat terliur kalau ada gambar-gambar makanan yang buat naik selera mak yong ni..
Adei, rasa nak penampau je kalau orang tag aku gambar makanan kat FB.....
Mulalah balik rumah aku merayu meraban paksa  pak anif ikutkan kehendak menu melampau bini dia ni. Ahaks
Apo laie...
Dengan bangganya , kali ni mood shopping aku sama sekali terhapus since pregy ni.
Alhamdulilahh....save duit aku ni
Siap bagi pinjam duit kat orang lagi
Entahlah, aku pun tak tau apa peellll perangai aku kali ni.
Tak kisahlah shopping barang dapur ke, barang anak ke even barang sendiri....
Start pegang bakul atau troli aku rasa macam nak muntah......
Perh satu ketika , pergi mydin nak beli barang dapur....
Amik punya amik...pilih punya pilih....tetiba nak muntah...pastu siap mual wei
Apo laie, tolak troli tepi rak agak2 lain clear pastu Blahhhhh...
Sampai rumah, dengan muka slumber nampak muka Pak Anif pastu cakap
 "Kat Mydin susu dutch lady x ada stok , malam ni pi Family Stor ye....daddy pi beli " ( x ada stokkk wei )
Seperti biasa, kalau nak berbohong dengan laki aku ni , aku kena cakap sambil buat kerja lain dengan nada serius.
Maafff kannn saya suamiku..... 
Jadikan cerita dah 2 bulan aku tak shopping barang dapur , jadilah pak anif bibik dan supir sejenak.
Cite scan plak,
Desas desus, asal jumpa orang mesti tanya " scan anak apo?...laki pompuan...girl boy.....
Ok, serius aku tak amik tahu of cos aku dah ada dua lelaki 1 perempuan. 
So , tak perlu tanya banyak kali sebab mak tak kisah jantina apa yang keluar asal sihat.. Yeke? 
Tak kisah la sangat..tapi ko harapkan perempuan kan...hahhahaahhah ...poyo
ok2...kalau girl...bersyukur sangat ...dah sepasang anak2 aku....
Kalau boy pun x kisah, sorang aku lantik tukang mop, penyapu, lipat kain dan supir untuk angkut aku pi pasar.
So maid aku lucutkan jawatan SAVE!
Apa pun yang penting  aku bersyukur dapat encik suami yang amat memahami....
auww sayang u darling...harap sampai akhir hayat u jaga bini u ni....

Ni bas baru dia nak keluar ...aminnn rezeki anak2 lagi...harap perniagaan kami berkembang...
so makin sibuk la dia....dan makin kuranglah dia nak melayan bini dia ni....
so kembalilah aku jadi ibu tinggal.....ibu touch on go ...ibu smarttag...haaa ko hada...x ada kan?
apa pun aku bersyukur....dan 
Harap aku x leka dengan mu ALLAH....

aMIN

cHOW






@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia