Selamat Tinggal Breces

aKHIRNYA...normal sudah keadaan aku..setelah 2 tahun lebih aku pakai kaat besi. Ikutkan aku dah kena buka lama tapi aku delay delay kan ...rasa macam best plak pakai benda alah tu...dah rasa macam sebati dengan aku dan rasa macam tak mahu berpisah...bayangkanlah, aku siap tak tido malam duk memikirkan macam mana keadaan aku nak berpisah dengan kawat besi aku tu. Boleh ke aku tido?  boleh ke aku nak hadap hari2 aku tanpa besi ni...cehh padahal biasa je kann...
Orang yang paling x sabar aku buka  kawat besi ni x lain x bukan mestilah pak anif...excited gila dia duk meneman aku dari pukul 9am sampai 1pm...senyum lebau pak anif bila tengok wife dia keluar dari bilik dentis dengan muka terkumat2...adeii .comfirm x biasa dehh....seboleh2  paksa aku senyum ...bukan x mo senyum..tapi aku rasa macam gigi aku dah berbogel plakk..
bILA DAH SENYUM....terus ajak bergambo..ehhh kecohh sehh...tadi masa sebelum buka aku ajak bergomba sikit pun ko x nak,,,bila bini ko dah lawa ..ko plak x tentu arah....citt...dasarrrr lelakiii prengsettt....hahahahahaha

Gambo ni aku snap before bukak breces...hangin bangat pak anif tengok bii dia bergambo macam orang OKU....ada aku kesah.....aku x heran lah org nk aim aku muka buruks ke hapa kaaa...x heran keyyyyy.....

ishkk aku pun nak tergelak tengok gambo ni..tapi aku pasti merindui saat2 an kenangan aku bersama breces ku...



Okey..ni agak siuman lah sikit...sikit jer key....tapi stil kepala gila vavi....mata stil juling. tapi pak anif cakap juling mummy x real...macam control gitu....nak nampak real hang peganglah camera amik gambo bini ko...acehhh.. complint plakk!!

gambo ni satu-satunya pak anif nak snap...itupun bercinta nak suh..asal nak snap dia gelak..lepas tu geram...tgk kecomelan wife dia ni..ahaksss...comel ke? ermmm bertuah pak anif nak puji keyy....tensi jup...what ever lah dy...i sayang u dy walaupun u x romantik kat i....uhuk uhuk..



Agak2 sejam lebih aku menunggu turn aku...so bila tiba masanya aku masuk before tu pak anif masuk dulu sebab nak tampal gigi dia yg berlobang...so aku masuk tanpa sokongan dari dia..hahahahha..poyolah ko ila....hampir  2 jam aku digodak gadik keluar masuk bilik...bila tiba masanya..dan akhirnya aku kembali seperti manusia normal lain. Tak ada ah besi ku...uhukk sedih sehhh...below its my new me...ehemm..biasa je pun ..x ada beza..dulu gigi berlapis2...now clearr...


Amacam..mengancam x......x cantik..tapi comel...sweet jerkk...hak tuiiii
nampak siuman je kan.....

horeyyy....tawa dalam gumbira...ermm macam mana tu yerkk...


dan lagii.....gelikssss takkk
ala comey2 mummy chalifqill


hari ni dah 1 week aku free without breces...actually masih membiasakan diri..well biasala aku..setia kan...bila dah sayang susah nak lepas kan......hak tuii!...besi wei bukan laki...bila dah buka besi..ramai plak duk mengatai..hermm...lantak korang...



malas nak story  malas nak pikir.....

ok
ChOw

@}~~story is memory~~{@


Comments

YanaHime said…
ko dah mcm betty la fea laa yunk!

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia