Muka sebelum produk

Now...aku tak guna produkk apa2...
Now aku dah decide nak pakai produk apa...
Produk dia rahsia...
sebab aku nak tengok kebersanan dia untuk aku...
Well...kalau nak promo mesti test atas diri dulu...
Yang penting dia dari kategori

  • Produk x mahal
  • Mampu milik
  • x banyak botol nk kena hadap ( tu alasan org malas mcm aku )
  • paling penting x piling muka aku...dia memutih secara semula jadi
  • x buat kulit aku sakit perit
  • Bb cream dia sangat suka seba buat muka mak glow2 sampai ke petang
  • paling best 1st trial dah rasa kulit mak yg lembut lagi bertambah lembut
lastly.....kita tunggu sampai pak anif tegur...sambil kata " eh eh muka mummy dah cerah lahh..cantikkk "
sipu-sipu  ai nanti....acehh...ko ingat dia nak cakap gitu, x ada maknanya
berangan la ko ila aku  cantik ke, kurus ke, makin mengancam ke...macam  gituu gak dia...x ada perasaan okeyy...apa lah nasib aku. x kisahlah pak anif asalkan i know u sebenarnya banggakan dengan kemulusan dan kecomelan wife u ni...kan kan kan .....saje x nak bg wife u ni kembang kan kan...i know lahhhh anjekkk  ahaksss..






Gambo sebelum using any product ....



@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia