Gedik-gediks Raya

BaCa dah rasa nak meluat siap nak muntah darah . Semua gambo comfirm memasing budget artis x pun konon ala diva. ...wELL, bebudak opis aku memang suka bergambo api x lah semuanya hanya segelintir yang termasuk group-group gediks yang konon terhangat sangatlah dipasaran.
Apa pun kenangan tetap kenangan kalau x ada kenangan x ada lah saat manis , duka nestapa dan segala senjakala luka dan lara..perhh amik ko.
Bebudak opis memang semua best2 tapi yang best pun yang sekepala je la, yang x sekepala bukan maksud mak x mau geng key..mak geng semua olang. 
Aku ni agak gila kuasa key..semua staff x leh nak wanted kalau ada yang berannniiii haa siap lu org CIK PKP comfirm wanted NO korang tauuuu...so dun make me angry like angry bird...llalllalallaalal
macam bangang je statement....ko hingat ko sapa? Pengarah kee derr.....

Today JKNM bagi makan free lagi , but hari agak sentap aku dan liza sebab mentang2 la ada satay memasing main sesah x hingat orang kat luar...jgn kata satay ! batang satay pun habis sama lesap ( yele x kan plak amik satay nak tinggal lidi  ).
Lastly aku jamah makan mee kari dan si lyza jamah daging rendang ...jadik la..
Apa pun apa nak kira sgt soal makan , macam aku x pernah makan ..maybe dah bukan rezeki akukan. Klau aku mak buyung comfirm muncung panjang 30inci....sentap wweiii...

Malas nak ngarut meh tengok kalangan gediks2 terhebat dan terhangat dipasaran..



aKU SUKa gila baju dak rin ni....agak2 la..kalau aku pakai la ada macam langsir bergerak x.....silap2 macam cik ponti katik..
ala comel memasing...tuit tuit...cehh..blahh

Masih available....sapa nak booking?...wanita pilihan dia : x perlu padai memasak, mengemas , membebel, bergosip...( dia dah ada semua kerektor tu.....auww sayang ko abg nazz



Sekali lagi gamba dia dan eo fidzah...dia ni x payah nak volunteer diri nak bergambo...org yg tarik dia nak ajak bergambo..classs ko bang..ko hadaaaaaa..?


hermm muka dia lagi with si wanita stok budget model iklan kasut.....wei rin! awat ccantik sangat kasut ko...jeless mak jemah


Haaaa si mak buyung and rin tin tin....pasni rin plak menyusull yeee....akak ko jgn tanya ..ko tanya aku lempang! 


heii....tu yg masalahnya kalau cik soni mak ni jatuh di tangan makhluk gilo bergambo......usahlah x ada gambo lain...muka lu olang ajo...eh dik ena ? awat muka macam tua dr dak rin...:P......sentap la tu


Haku dan liza ...ni lah dia cik pkp tercantik dan tercomell.........lallaalallalaal 
 ehemm
 sila jgn cebikk....hahahhahahhaa...org x puji bia mak puji...suka laaa



kamii lagiii....si protokol team girl...kalau function or majlis JKNM...muka kamilah penyeri utama menyambut dan menyeyum kepada sang-sang VVIP dan vip.
..yolahhh.
.wei mak nak pencennnn...badan dah lari alignment...nak kena pushup balik niiii...
..but senyum tetap manis..auwwwww..prasan



berlakon la sangat..gedikkss lagiii dari kamii......wei ena...sila jgn buat muka poyo....lalalalalal ...ko sentap lagi dik



Ni dia kakakku sayang..kak kam yg sangat nakal..ini olang kan manyak wa sakit ati dan manyak wa sayang...sebab apa? tanpa dia pentadbiran sunyi....luv u laa akak 

napa aku kata dia nakal?
bayangkan...tgh serius buat keje , tekun gitu
tetiba
melayang gumpalan kertas tuppppp landing baik depan keyboard...
toleh kanan tgk x ada org ( kiri aku dinding )...pastu
alih2 kerusi dia je bergegau , rupanya member dah sorok baik bawah kusi...
itu nasib kertas..datang perangai kejam..dibaling ko pen, pemadam 
lagi kejam..baling2  kena atas kepala ko...
apa cer..
agak2 nak marah...tgk dia gelak2 aku dah x jadik marah....adeii ...kakk oi 

abaikan abg poslaju nak interframe....hahahahah



CIK PKP with kak long ..and also shrekK....auwsomeee


dan lagii aku bersamanyeeee...manja2 gituu...auwww ..


one malaysia.....uncle yinnn yg sempoi with x lain x bukan jejaka terhangat JKNM......yolahh semua hangat2 ko kan bang




Inilah coretan dan kenangan ....apa pun aku sayang JKNM walaupun aku tau ada yang menyampah nengok aku yg kadang2 hover nak serius nak sombong..MENGAKU TAU ...janganlah anggap i gitu...sentap mak keyy...air muka i memang gini mula kenal semua kata berlagak, sombong but bila dah kenal haaaaaaaaa..huru hara hidup korang....apa pun keje tetap keje...ada masa mood bad mai jangan nak gatal bikin mak panas..ada masa mak leh gurau ada masa agak melampau kuar ayat sakit dada ko kata aku mulut puaka....
adei, baru kumpul pahala ni raya dah nak abis pahala pun dah suam2 kuku....apa cer..

Hapy ending raya..jumpa raya akan datang....ada umur panjang...kita bergambo2 kita gediks2..sapa yang x ada i mintak maaf laa...lain kali agak2 aku kuarkan camera tu jangan jadik pemalu, terus je  selit diri sendiri buat muka x malu macam aku ni... i comfirm x kisahnyaaaa mak lagi suka tau. dan jangan nak kata aku group aku ko ada group ko..kita ni satu opis satu keluarga...dan paling penting korang kongsi CIK PKP bersama...cik pkp hak milik  semua...x ada kami boleh kee korang nak calling keluar?,,,,
so shut up!....lalalallaala ( dengan muka belagakk )


ok aku nak balik...ari ni laki i pi langkawi....uhukk sedih ni...ibu tinggal again and again...
bye pengwira ku sayang...pengwiraaaa dikaulah harapan bangsa............

haktoiiiii... 

ChOw


@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia