Gambar-gambar Hari Raya

Hari raya dah nak tamat. Pejam celik pejam celik dah nak abis dah raya. Rasa macam kejup je kan?
Raya tahun ni banyak kenangan dan coretan yang berlaku paling sedih ialah kematian pakcik tersayang di Kota Tinggi. Aku tak tahu kenapa tapi perasan tak tahun ni ramai yang kehilangan orang tersayang, tadi pagi dikejutkan kematian ibu tercinta salah seorang kakitangan JKNM, minggu lepas pun ada seorang kerani akaun kehilangan ayah tercinta dan paling sedih kak filla ( blogger ) kematian adik tersayangnya yang tak tahu sakit apa tetiba jatuh dan terus x ada semasa mereka bercuti di Medan. Kuasa allah, mana-mana pun dia boleh ambil nyawa kita, kita yang hidup ni perlulah sentiasa bersedia dan jangan leka , yang pergi tetap pergi. Al-Fatihah untuk mereka yang pergi... :(

Hari raya hari yang mulia...open house open windows open table and open roof. So jawapnya makan makan dan makan. Selagi tak habis raya selagi tu mulut ni tak habis menyuap disuap dengan makanan hasilnya perut buncit pastu melaung sorang-sorang depan cermin nagis tak berlaku end then mengeluh badan gemuk perut dah berlapis-lapis. Nak salah sapa? Nak salah orang yang jemput ke ? lalalalaalalalalallaalal

Malas nak bebel bagai aku x larat nak taip , masa sudah mencemburi aku dengan kerja-kerja berlambak masih tak settle-settle. Moh aku nak upload gambo supaya akan datang bila korek2 blog ni leh aku tengok kisah silam aku yang sedia maklum gelap ni....

Open House Merangkap Bufday Party Eo Fidzah

 Aku ditemani rakan2 tanpa pak anif disisi...sekali lagi aku di tinggalkan .....tp x pe..kekawan best dan mak x rasa terpinggir
 Sambung pi wedding anak Datuk Dhul ..dan jumpa jejaka handsome JKNM....abg naz dan abg yus
 Liza with anak2 dan sesat anak aku...si aliff
 Aku bersama si bulat aqill ....
 Open house Bahagian Pentadbiran
Ratu2 JKNM...yolahhh
 Abg2 JKNM...yg kiri masih single...sapa nak hubungi i....hahahahahaha
abg pilot besar merangkap wotaiii
 Sebahagian lagi kakitangan JKNm....
 Jejaka terpinggir dan terhandsome...yolahh tuu
 Model JKNM yang terhangat di pasaran....kecuali aku anak dah 3...auwww
 Makan still makan tapi headfhone jangan tanggal....sedia berjuang dan berkhidmatt utk JKNM...hahahahah
 Ini dia pahlawan JKNM diringi bidadari JKNM....
 us with abg pejall blurrrkkk
 hihiihi suka ini gamboo..suittttt..with candid snap
 pejal, me and zili zidan....cehh macho la sgt pose ko tu kan
 ni dia dua makhluk yang kuat gaduh dan bikin kecoh kat kaunter...

Kenangan tetap kenangan....mana2 pergi mesti terpahat segala kenangan..kenangan raya 2012 belum habis..kalu ada lagi aku sambung lagi..tapi rasanya macam dah habis upload dah.....

tangan dah penat..

ok

ChOW..


@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia