Friday mood tak ada mood

Bosan..
adei rasa bosan tahap baban
semalam pak anif x balik rumah
masak2 bagi anak makan alih2 x abis
aku gak yang makan....last2 aku buat bekal utk breakfast today
masak simple jerk  sambal sotong bodo , bayam masak air  femalas dan goreng drummet femalas nak mamfuss
sambal sotong untuk aku...agak2 lauk yg x pedas utk chalifqil
tension...
aku masak sikit2 ,itupun x abis..
masak nasi x pernah lebih 2 pot, maintain jerk... save beras 5kilo bersamaan 2 bulan ( bolehh )

Aku ni bosan bukan sebab citer aku bawak bekal ke, pak anif x ada ke
tapi sebab aku rasa ari ni hari jumaat so esok cuti mood keje tu suam2 kuku je
selalu jumaat ada je aktiviti haram aku and the geng
tapi ari ni lunch hour angkat beg terus balik rumah dan  pinjam aqil buat teman ( penakut duk umah sorang sehh )
breesfeed aqil pastu dia tertido dengan aku-aku join tido...sedar2 kul 2pm...perhhh rasa amai2 gak ni

Jup agi nak balik dah...kepala otak ni duk pikir apa nak aku masak untuk anak2 ni
datang malas aku,  masak meesua sup je tapi bila pikir balik malam ni bos balik plak....mesti dia lapar
malas plak aku menelam nak layan dia makan kat luar,..baik aku masak

Esok cuti...mana aku nak pi..last week sepanjang cuti aku duk terperap dalam rumah..dengan aku sakit aqil plak berak2..tambah lagi seksa bos plak x ada rumah. adeiii dah macam bibik sehhh duk rumah ..
nak gi rumah MIL...dia plak pi jalan ke Perak...Hasilnya aku dah malas nak kuar..haa duk la aku kat rumah.
Save! makan la apa yang ada wahai anak2.

Okey....nak balik dah...idea nak masak belum mai lagi..mana tau tengah-tengah drive mai idea plak...


Breakfast tadi....berjaya buat aku kenyang sampai la ni.....amin...





Update gambo aqill terkini...si bulat jantung ati betaa



ChowwwWww
@}~~story is memory~~{@

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia