Sekali sekala try tekak omputihh

Sekali sekala la kan...
Asyik.layan asam.pedas,kari pastu masak lomak lagi..
Apa kata kita layan western plak..
For now im at shah alam kat teratak bondaku sayang..
Aku di sambut dengan sirloin beefstick from mama kitchen...mmg terbaikkk
Esoknya plak adik aku tapaukan olio seafood plak
Adeii gemuks okeyy
Bukan nak kata kat melaka x ada semua ni..
But agar sukar skit xspecially olio.seafood
Klau ada pun kat hotel2 5star...harga pun auzubilaahhhh...semata sepinggan olio berpuluh hingit.
Kat shah alam..just call adik2 terus depa bawak balik..sayang adik2 kat kakaknya yg mengada2 ni..
Today. .byk gak undangan openhouse...ermm bertambah2 la gemuks aku kat sini..
Okey ila..maintain keyyy..makan je byk2 pastu ko cover puasa sunat ke puasa ganti ke dan segala puasa...
Okey...anak2 tgh layan upinipin...so dalam dorang leka baik aku bersiap. .pasni nak pi isi perut ni dgn soto ala johor plak....yg pasti begedel mesti ada klau x ada tu bkn soto namanya..
Fuhhhh... Tarik nafas dan relex..
Oh bontot..sila memerut agar makanan pagi tadi kuar...leh aku isi laukpauk lain plak...
Lalalallaalalaalaal

Jom usha gamba food yg aku makan dari.semalam ke pagi ni....

ChoW




Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia