Red velvet in jar

Pernah x makan kek dalam jar?
Eeeeee best giler kan. .unik Siut
Tgk jerk cake dalam jar comfirm rasa nak.beli end then bila nak makan macam sayang jerkkk
..jakun x aku...ada aku kesahhh..

Citer bab cake in jar ni actually one of my bos at opis ni take it order who wants cake in jar..
Mula.macam rasa biasa jerk
But
Bila tgk gambo...alamakkkk
Nak nak nak nakkk
Lagi laa cake red velvet yg merah menyala tu
Harus i order okeyyy....
Dia ada.beberapa cake
Choct moist,rainbow cake,creamy oreo ( *** best),bluberry cake,red velvet dan dll entah x ingat dah.
So aku order 2 velvet and 2 creamy oreo...
Okey..sekian maklum..aku x pose
Belum sampai umah aku dah sesah satu sudu setiap satu....lalallaalaaal tu namanya x menyabo
Balik umah aku sesah sebotol velvet x sampai 2 minit licin...yam yam. .
Semalam expose dalam facebook ramai la plak yang Mintak no contact...
So sesapa nak tanya,order just pi terus;

Facebook ; Kiranna Shop Latest

Sekian..

Chow!


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia