Pungguk Rindukan Bulan

Acehh..tajuk x menahan
macam gatai je bunyiknyer....
gelikss plakk ....
Oleh kerana pak anif tinggalkan aku anak beranak..
So ..rindu makin rindu dihati ini
Time ni la ko nak gatalkan, rindu segala bagai
Cuba dia ada rumah, sikit pun ko x heran
Dah macam bangla dia ko buat, dy ni , dy tu, dy nak ni, dy nak tu...
mak anak sama jer.. time apak ko ada ko buat derkkkk jerk bila apak ko x ada
my mana dy, my bila dy balik...
ushhh kusut kusut mak jemah
Namanya bukan pungguk rindukan bulan...tapi punggung rinduukan bulan..ha amikk.... 
Well, sapa x rindukan ..lagi2 suami ari2 ko gaduh, ari2 ko peluk dan ari2 ko buli dia...( akulah tu )
Tapi aku rasa dia yang banyak buli aku....... ( x pe mak jemah rela di buli )
Tulah hakikatnya, bila x ada time tu lah ko kenang ko rindu , kalau ada sikit pun x hargai...
Semalam cacha dah mula tanya2 bila daddy dia nak balik, hermm rindulah tu..
Cha dah mula rasa kosong tanpa daddy dia..
yela..kalau tang buat susu je madang daddy dia je layan nak buatkan...
aku?
ermmm kalau cha menetek lagi mahu aku tala jerr tetek....
Malas gila aku nak bangun pi dapur buat susu dia.
So, kalau ada daddy, comfirm org tua tu jadi mangsa chalif ..
Kadang2 sampai kuak lentang, kuak kupu2 ..terpekik terlolong suh aku buatkan susu dia...
Agak2 lambat...tahu2 cha bancuh sendiri susu dia...alahaii maa tu rasa kecian sangat ....
Ada mak x guna...
Bukan gitu, aku ni ada satu masalah punya perangai,
Kalau dah mengadap satu keje contoh : lipat baju ...aku akan mengadap sampai abis...
Ko panggil aku suh buat keje apa pun...jangan harap aku nak layan..
Kesian chalifqil dapat omak macam aku ni...KEJAM keyyyy
tAPI AKU X LAHH kejam naa ..
cuma aku lambat sikit la nak buat susu tu....cuma bersabar je laa..
so berkat perangai aku yg agak kejam membuatkan anak2 aku yg x sbar lagi lebih bersabar ...
okeylah kan...lentur buluh biar dari rebungnye...
acehh ..cover
apa pun today pak anif balik...yahoooooooooo....
Lega aku dia balik...so x rasalah diri aku jadi ibu tinggal lagi ..( sementara ni je la kan )
Tik Tik Tok tik.....malam ni daddy balik...
pAKAI WANGGI2....ahaksss

ok lari topic

cHow!

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia