Puasa 4

Tajuk x ada kena mengena dengan citer....
Kali ni aku nak bebel pasai apo plak
Aku x dah blank dah nak tulis apa ni..
X sangka plak bila dah lama x post ada gak yang sudi menjengok blog i
Thanks yang menjengok yerr
Ada yang comment tu thanks la yerk tapi maaf la kita x expose comment u ols. ....(napa yerk )
Ada citernyer biarlah menjadi rahsia.
Bulan puasa bulan yang mulia
So bila kita bekerja di bulan puasa ni mungkin segala perkara agak terbatas berbanding hari biasa...
Nnk active takut letih
Nak cakap takut terlepas cakap
Terlebih cakap kang kering tekak plak..
Penyudahnya
Ko duk la.diam2 buat keje yang berlambak bio bagi abis. ..cuti raya pun senang...
Aku sedia maklum 1st pose dah raya agak active la tunggu la abis nanti confirm duk diam.membisu.
Aku nak bisu.....x ada maknanya.
Jom tgk hiruk pikuk opismate aku yang memasing duk setempat, siumannn jer...kan...cuba bukan bulan pose,yang duduk tu hilang, yang duk jawap tepon tu bercakap...memasing tunduk je la kan....
Haa tunggu la sebulann lagi..
ChoW



Comments

YanaHime said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia