Hai july 2012

Perhh. .agak lama juga x menjengokkan diri dalam blog sendiri. Bukan x rasa rindu tapi aku sendiri x tau nak tulis apa dan apa yang aku nak citer. Aku duk rajin menjengok blog org. .tp aku sendiri x tau nak taip bila dah masuk blog sendiri. Kadang duk pikir macam mana blogger ni banyak idea nak tukis atau creatr storymorry dalam blog dorang tu.
Perlu ke aku login juz nak ckp..
Hai kekawannn..i dah ada 3 koleksi coach. .td baru ranap 1k plus2 beli coach medison. ..
Plss laa...bg org lain maybe okey kut juz nak citer apa yg ko ada..apa yg baru beli...
Tp aku spesis lain...
Bukan apa..aku ni org x berapa nk senang..klau nk beli brg jenama.tu aku ikut la apa yg aku ada..rs aku mampu aku beli la..tp klau dah niat tu nk beli pastu x beli2. .comfirm aku meroyan..so bila dah dpt..aku sampai x terkata2..tu yg x sempat masuk blog tu...cewahh..aku berpijak d bumi yg nyata..
Laki aku bawak bus jer...aku plak.gov.staff jerr...bisness pun kecik2 je...cukupla buat anak2 senang..insyaallah..
Pasni
Aku cuba luangkan masa nk update blog...
Pun insyallah lahh..
Klau aku rajin..

Huhuhuhu chow..



Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia