Berkurun lamanyer

Diam x diam lama gak x update blog ni. Rasa rindu pun ada but kadang2 rasa bosan plak. Padahal aku x tau nak update apa dalam blog ni. Kadang-kadang terpikir juga , macam mana bloger-bloger yang popular tu dapat idea nak update memacam  citer. No comen

Bila dah berkurun lamanya x mengupdate blog ni, sampai satu ketika aku boleh lupa macam mana nak tukar wall blog aku ni.....uhaaaaaaaa..macam orang hilang ingatan plak.. 

Okeyy...aduhh " tetiba otak aku stack plak x tau nk taip apa"..

sambung...

Perkembangan anak2 ku tersayang chalifqil , yerhh semakin hari semakin berkembang dan semakin buat aku pening, maklumlah budak sedang membesar kalau x buat apak mak dia sakit memang tak sah. Rutin aku dan pak anif semakin padat, maklumlah keluarga kami dah bertambah sorang maka perbelanjaan pun makin bertambah....

5 tahun lamanya x berdepan anak2 kecil, kini bila dah ada aqil segala kasih sayang tertumpah padanya, maka makin manjalah dia bila mummy daddy dan kakak serta abang  melayannya 101% kepadanya sorang. Now dia dah pandai merangkak,x menang tangan kakak dan abangnya nak megejar si adik sampai satu ketika tu kesian dengan chalif sebab kena marah dengan daddy hanya kerana biarkan adik main sorang. Aqil pula dengan perangainya, susah nak tidur, adoiii ..rasa migran mak memalam buta, selagi tak off lampu selagi tu dia x tidur...nak ON pun susah..opss #@#%#$$%..What ever ...apa pun aqil sudah semakin comel dan comel dan comel.....sekali over mak nak kata anak aku comel bebanyakkkkk....sungguh mak kata dia sangat comel ...uhaaa lagai sekali!

Okey.dah mula dah .idea mula nak mai rasa macam x berhenti nak type....okey ila..jangan gila kuase even ni blog ko...

nanti mak sambung laie...nak pi training netball...

netball??? sejak bila si kecik ni pandai main netball ...hahahhaahaha..jangan marah mak pengurus tauuuuu....

ni semua pasal si liza .....


jom tg cinta hati ku....sayang

-



-






-






-





-








-







-










Cinta hati ku bersama kasih sayangku..







ok sambung chow!

Comments

YanaHime said…
This comment has been removed by a blog administrator.

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia