wEDDING bESTfriend 4ever Dila-Ijoi

Kahwin juga akhirnya Mama Dila..

Banyak kenangan aku bersama ma, susah senang, tagis tawa segalanya kami kongsi bersama. Bila dah kahwin rasa lega dihati aku ni sebab x sanggup lagi nak lihat airmata dia menagis lagi.

Ingat masa dulu, kalau dia call tengah2 malam nampak je nombor dia aku dah rasa lain macam, ni kalau x berita sedih mesti dia tengah nagis. Aku dah memang la kan kawan dia nak berdebau2 yang aku blurnya pak anif plak sama sekali rasa debau. X dia pandang aku ..aku pandang dia. x sengal aku lakibini.Apa pun pak anif pun memang x kisah aku nak kuar hang out dengan ma dan dikenal persahabatan kami berdua sebelum aku kahwin lagi. Kiranya ma ni pemegang mohor2 besar diraja aku.

Bila tahu dia nak kahwin, 1st thing aku rasa gembira sesangat. Tapi bila dalam satu masa rasa macam lain plak, lepas ni kalau hang out Shah Alam dah susahlah la nak lepak memalam kat kedai BUBUR sec 11 atau merayap sambil windows shoping. Huuuuuuuuee..

Apa pun diam x diam aku dah 3 handbag ..so pasni aku doakan harap ma bunting..so after this leh lepak sambil bawak handbag2. Tolak2 stroller, lenggang2 kangkong , kejar2 anak...mesti cute kan.

Apa pun she the bestfriend ... kawan susah,senang dan nagis2....huhuuhuu...
Aku doakan agar dia bahagia selamanya dan cepatlah ko bunting ma.

tAHniaHhh...pica kenangan bersama ....

Ijoy - Dila 4 ever...


aku,ma dila & momo
mENANTI sang suami menyarung cincin dijari
1st day aku dihari pernikahan mama....di temani pak anif and akil
pelamin indah ma dila...
make-up bersanding....oleh kak sat
Gubahan hantaran oleh ilajer...simple jer.....last minit punya kejerr..
comelkan...tapi kek memang best..chocolate moist from secret recipe sponser dari momo and the gang..
 Family Picture Aku dengan Pengantin
Selingan poyo dari aku....


Kenangan hang out bersama di OU Damansara...



last







-


-



-







-




-





-





last



-






ermmmm


-












hemmmmm







-





lagi




-










-









-









-




yess...ni gambo baru nak pi wedding..sajer..stok poyo kan...tudung sponsor by mamaku...huru hara rasa aku pakai tudung ni...



p/s: pasni kalau turun shah alam...kena buat appoitment lu ngan mama...huhuuuuuhuuuuuu

Comments

YanaHime said…
This comment has been removed by a blog administrator.
Kak Yong Ayuni said…
ila jer kecik version... hihihi..

biasalah dah beranak pinak.. memboolat lah kita

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia