Kursus Kecemerlangan Dan Pemantapan Budaya Kerja

Bagi tahun 2011...hanya kursus ni aku sempat attend...
Gara2..aku preggy so byk complikasi tidak mengizinkan aku nak join byk kursus.
But aku kena bersiap sedia 2012...mesti banyak kursus aku kena attend...mampus!
Dahlah 2011 aku extend belajar aku..untung thn 2012 aku nak abiskan belajar...gamaknya..bermulalah episod kelam kelibut aku...

Kursus kali ni aku attend kat JB..
2nd day pak anif bawak chalifqil pada aku...sebab aqill still breastfeed and on the same time kami bawak anak2 jejalan bandar JB dan melawat untie aku di sana. So sambil menyelam minum air..

X banyak gambo aku snap sb aku ni dah makin malas nak bawak ke hulu ke hilir picaso ..tu belu beli DSLR...mahu bukan aku yg pikul bendalah tu. Maklumlah handbag dah makin besau.

Sekilas kenangan bersama kekawan di kursus.....apa pun best dan happening..jumpa rakan sejawat ..so this is our last course as a PKP...and after this we in title PTPO...:( :(.....

mY GANG....yg bestt...
nampak muda2 kan tapi semua in title mak orangg...
one of our game yg kelakau nak mampus....
can u imagine ...we draw with close eyes...macam haram..elok2 kambing cun jadi kambing OKU..
pegawai KKM yg guide us masa disana..u'ols terbaekkk
rakan semeja...ati,huda and ilajer
dorang ni kalau pasal berlakon comfirm 1st class kann...poyo
ni plak group team building aku...kami mmg terbaek..juara sketsa...haahhah mak kalau pasal berlakon mg terbaekkk
Nilahh hasil kambing kami....macam harammmm

Apa pun kenangan ni adalah yg terakhir...as PKP..apa pun aku sebagai penjawat sedia berkhidmat dan memberikan yang terbaik untuk organisasi demi rezek yang halal untuk ku berikan pada anak2 ku..amin...

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia