Finally.....Samsung Galaxy Note

Terima kasih daddy...
Luv u daddy
thanks atas kejutan u yang buat i teruja and rasa nak nagisss jer...

Okey...dah
Sebelum aku meneruskan entry semestinya nak ucapkan terima kasih banyak2 pada suami tercinta yang telah merealisasikan anganan dan keinginan sang isteri yang macam ongila duk sebut2 samsung note dalam blog ni....

Memang gila aku ni...sebab apa gile..
sebab samsung note ni lerr..

actually aku x mengharap langsung dia nak belikan untuk aku dan x pernah pun terlintas merenggek2 , berlitut nak kan bendalah ni..
serius..
kalau just memain jeK ..sajer jer tp nak bersungguh kata nak suh dia bagi tu x adalahkan...tp kalau dia nak bagi mak okeyy jer..heheeehe..

Macam mana x kata aku addicted SGN ...
boleh dikatakan hari2 aku on jer pc aku usha laman telco dan you tube utk searching bout kecanggihan dan plan2 terbaik untuk aku pilih bila dah ada smartfhone nanti , dan ia berlaku hari-hari dlm hidup aku since samsung note launch di malaysia.

Crazy! kan

Ko bayang kan lah...dari aku dalam pantang sampai la abis pantang dan mula kerja itulerr kerja aku hari2 ... x dapat tatap dalam lappy aku tatap pc kat opis tanpa jemu2.

Bila kat shoping mall plak, asal nampak je kiosk yang jual2 handphone aku boleh stop dan bertenggek kat kiosk tu just tengok handphone idaman, bila dah bertenggak mesti jurujual tanya ko nak h/p apa...pastu panjang lebau lah penjual tu menceceh pasal bagusnya sgn ni, bila dah dengar bertapa canggihnya dia lagiler aku meluap2 x menyabo nak beli. tapi wit aku x cukup lagi...sedih lagi lerr..

itu pasal sopink...tapi

Bila depan tv...asal ada iklan SGN jer...aku leh sampai satu tahap asal dengar lagu iklan sgn, x kiralah aku tengah masak ke, menyusukan aqil ke, perah susu ke...aku terus tinggalkan atau stop semata2 nak tatap iklan sgn.

 giler!...mmg giler..

Asal balik umah aku x ada hot topic lain...selain samsung samsung samsung..dan laki aku pun dah naik pekak dengar citer aku bebel pasal samsung..hahahhahahh saiko kan. pastu siap cakap..." sebelum bulan 1/2012 mummy akan dapatkan SNG ...tunggu gaji beb " dan bila dah dapat gaji still x cukup juga...uhaaaaaa lagi buat mak stress. Yelerr..dapat gaji tolak expenses rumah, others billing , duit kutu dan segala bagai wit gaji pun tinggal hampehh. ( sedih lagii lerr )

Begitu gak topic aku kat opis...asyik2 nak tanya penguna samsung ..
.mana okey yek?, cepat x ? cantik x? mana okey s2 ke sgn....
perhhHHH sangat saiko..sampai satu tahap aku nak je pinjam duit FO semata2 nak SGN...tapi aku x sanggup okeyy!! itu duit companyyy....kita kena jujur dengan duit syarikat..
..OMG....ila dun do like that!  Duit laki aku pun kalau nak aku akan mintak, walaupun segala password card, password Maybank2u dan segala acct dia aku handle, i dun want make spoil to him ...x kisahlah orang nak kata aku apa..yg penting kejujuran dan amanah itu adalah penting. Elok2 dia percaya aku , terus x caya..apa pun..mana nak dapat hasil yang lumayan kalau x dari pendapatan yg halal...cehhhHhHH.....yo lah!...

Harapan tinggal harapan...aku tangguh kan keinganan utk dapatkan sgn DAN di tunda tahun depan.uhaaaaaaa tapi kan kalau rasa nak gak...aku xkira aku akan serang TELCO amik smartphone plan pastu ikat contract lelama tapi terikat dengaN contrak plak AKU kena tanggung bil tinggi sebab segala bil yg ada pun aku x sanggup nak layan ini kan nak tambah bil lain....perhhhh x mo....ermmm sangat terdesak beb..gila addicted!

Akhirnya 21.12.11...dalam x percaya suami tercinta buat kejutan pd isteri tercinta ( yeke )

DIA BELIKAN AKU SAMSUNG GALAXY NOTE!!!!!!!! 

Kenapa ?  x percaya ....kaaaa..aku sendiri x percaya...

Tengok gaya mcm x menyokong jer...asal sebut SGN dia buekk bodoh jer..pastu duk bandingkan telepon dia dengan tepon yang aku guna masa tu....yerler hp aku ada memori card dia non adoo...kecian daddy.

Apa pun..thanks sangat sayang ku....

Bagi aku inilah hadiah paling best yang dia bagi....aku sukaaaaaa !!!

Now..aku nak kumpul duit nak hadiahkan pak anif Phone Tablet Samsung 7inci...aminnn...

Aku sayang dia selamanya..walaupun dia x bagi SGN dia tetap dihati.

Kekasih awal dan akhirr ...lallalalallala

muah

Chow

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia