31th Bufday

Citer basi di hari jadi aku

3 dec ai tu bufday aku..so dengan budget yg suam2 kuku dari suami tercinta...
tahun ni aku request perfume lagi...Kalau mintak samsung note..mcm kejam plak kan...mahu botak kepala sekali ngan bulu2 badan dia.

Apa pun, samsung note tetap di hati...x dapat memilikinya dpt tatap gambo pun dah jadi. Aku x kisah sangat either dapat atau tidak, sebab aku tahu banyak benda lain lagi yang perlu pak anif dahulukan dari bendalah yang mengarut aku minta ni. BAGI AKU DIA DAH INGAT PUN DAH CUKUP AKU BERSYUKUR dan bertuah...walaupun dia lewat sehari ....UHAAAAAAAAAAAA....dia lupa lagiii...

Memula nak merajuk..untung2 aku merajuk dia mesti pujuk..pastu leh request hadiah besau-besau (SN)...tapi aku x sampai hati nokk..Biarlah dia cari duit dan settle lubang kecik gara2 5 bulan x ada job.

Dy, thanks belikan mummy perfume ECLAT....i sangat jatuh cinta dengan baunya...nasib x mahal macam Versace yang dy beli last year...

nilah dia..wangian pilihan ku....harga? ..murah jer...aku pun terkejut harga dia murah...memang selamat duit pak anif tahun ni....



sob sob sob...tetapi samsung note tetap di hati.....

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia