Nama saya Aqill Elmandz

Nama saya aqill elmandz
sometime they call me budak sihat, baby gemuk or si hitam manis
masa lahir berat saya 3.3kg but now dah naik 5.3kg..



Saya kerap sedu .... kakak dan abg saya selalu letak kertas atas dahi saya bila saya sedu....dah rupe saya
jadi anak elingg...





Saya juga suka hisap jari ...kalau boleh semua jari saya nak masuk dalam mulut...pastu bila mummy saya nampak...dia terus pukul tangan saya..Aduhhh...sakit laa..




Saya juga kerap termenung....tapi bukan tenung masa depan cuma geram tengok kakak abang tergolek, terlipat , tergelak bermain depan mata saya...apa yang mampu saya buat hanya duk diam dalam bouncing net just tengok bodohh jer..aduh bila la saya nak besar..




yERHhhhh tidur itu satu nikmat.  saya juga kuat tido...suka tido...tapi malam je saya berjaga...time tu cian pada mummy saya..nak bagi saya tidur dan dia sekali boleh tido ,
dia dodoi saya, dukung saya round satu rumah , baca2 ayat al-quran rasanya kalau dia hafal al-quran mahu 2/3 kali katam semalam...x cukup dengan tu siap nyayi2 segala bagai irama lagu pop,rock,balada, dangdut dan silap2 lagu orang mati pun mummy nyayi untuk saya,
tapi  bukan saya yang tidur tapi daddy yang makin kuat berdengkur...krokHhh Krokhhh krokhh...
akhirnya dekuran daddy saya tu lahh buat saya tertidur....so dengkur dy dengkur bebanyak...adik tido lena.zZzZZZ..Mummy pulak sakit telinga...



Inilah rupa saya bila serius....semua tengok saya mesti kata " seriuss jer aqill ni "...yerhh saya amat serius...tapi x kenal maka x cinta okey...sekali tengok saya senyum...mesti kata saya Handsome...:))





SaYA budak baik .. jarang nagis...tapi saya akan nagis bila saya lapar dan dahaga. Saya juga sangat pengeli pada tahi sayA SENDIRI...jika mummy lambat tukar saya akan nagis sekuat2 hati saya....burukkan rupe sayaa..


Sekian, terima kasihh....


p/s: anak manja mummy...busuk macam mummy...anak etek mummy..luv u cayang..chalifqil

Comments

YanaHime said…
ahaks! 3.3kg, cam ariff jgk...sama2laa kita berjaga malam, huhu!

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia