Lepak Jusco

Ermmm lazatt..memang lazat..

Okey bukan menu ni yang aku beria nak story morry lam ni....but more to hang out with opismate yang rasanya dah lama bebenor aku x lepak dan makan2 ngan mereka. Maklumlah mak kan dalam confinement, 3 months  lagi tu dah gov nak bagi cuti  apa lagi mak kaut lerrrr. Diam x diam dah masuk 2 bulan aku cuti bersalin, so bila dah lama cuti kepala ni rasa macam dah berkulat asyik duk memerap dalam rumah, aku x tahulah macam mana orang boleh kata seronok ronok dapat cuti 3 bulan. Serius aku memang blank okey, baru 3 minggu dalam rumah rasa macam kapal karam jiwa raga masa tu berdetik macam manalah manusia yang menjawat jawatan pembantu rumah tu kan, tu yang ada kes lari dari majikan, kes iron diri sendiri ha tu kess dah stress sangat la tu..sikit lagi aku pun macam tu mahu sabun axion aku telan dengan bekas-bekas. Sebab tulah walaupun aku berpantang macam x berpantang...ada je kerja aku buat..baru 7 hari aku dah gatal menyapu rumah dengan berstokin sekali mama menjerit terpelanting penyapu nasib x kain batik. Masa tu bersyukur la plak bila aqill ada jaundis.( kesian chalifqil dapat mak mcm aku )...heheheheh boleh aku kuar gi klinik  tapi boleh yerk dengan berstokin, berkain batik, berselipar ala japon ...adoii fail!! Mula nak juga sarung seluar palaso....sekali kena jerit lagi, sooooo lupakan je la. Jalan la aku terkepit-kepit mengalahkan anak dara japan yang masih dara...Dara ke?

So , jumaat lepas janji ngan kekawan keluar makan...minta kebenaran mama..nasib mama faham itu pun aku bantai tipu sunat kata nak makan nearest opis jer padahal dah  tersasar ke Jusco pastu sempat karok ngan si minah tension ( suraiya ), berdua pun boleh jadi mak terpekik terlolong menghilangkan stress..Apa pun pada korang liked su, lyz,naz,yanz,fern dan kin...best hang out ngan korang...sekali sekala best gak...huhaa huhaa gelak-gelak....but pada yang in problem at least u all leh release skit bila jumpa aku yang agak x siuman ..hhhhehhehehehe...


Kenangan Picaku


-


-


-

















Ni gengster Jknm ...yeke.? hancusss
SU,NAZ,HAKU,KIN,LYZ and YANZ

 
kIN, KALAU MENgumpat macam gitulah rupenya....:P



Gedix ..sapa ? aku lerrr...well picaku aku punya suka laaa


Haruss..aku mengedix lagi....haahhaahha..dengki

sempoi fern...dah berFB kat PKDMT yerk...kalau duk JKNM..ko duk kerje je...orang x hargai, malah siap tuduh ko mengadap FB....gila apa orang tu, fern punya terbaik dari ladang ko nak fitnah2...akhirat ko jawap la...sapa? aku pun x tahu....fern x mo kongsi siapa yang kutuk2 dia...well mak hormati u yunk..





last




last




last



last




last


Karok Okeyyy....lalallalalllalaalaalala....tu namanya orang berpantang x sedau diri....ada aku kesahh...



Okey...sajer nak pica besau2....berdua pun bolehhhhhh jadi..( picaku agak gegau )




abis daa...

Comments

YanaHime said…
dah kurus dah hang...takyah pi slimming centre, jimat duit! haha!

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia