Im CrazYYY Samsung Galaxy Note

Ada sesapa RELA nak belikan aku SGN !
Birthday aku semakin hampir , agak kejam atau tidak jika aku merayu meraban pada suami tercinta belikan SGN ni.....
comfirm dia tunjukkan HP dia yang tanpa camera dan simcard pada aku...nak tunjukkan HP dia lagi daif dari HP aku sekarang...
Uhaaaaaa oh tidak..

Kenapa aku suka gegila ?
Aku suka softwarenya dan stylusnya yang canggih tuuuu... so sesiapa yang agak2 nak beli ipad better choose SGN much more better....

Screen yang besar , speed dia x salah aku more than 1.4ghz..kalau dulu aku nak on wireless dr cik Kia aku ni lembab macam siput...but SGN ni harus cepat dan pantas..


Benefit

  • Large & immersive screen with smartphone
    portability
  • Full screen utilization for fast and effective tasking
  • Free capturing and creation
  • Powerful performance
Paling best processor dia 1.45ghz...perhh cepat okeyy...suft internet guna wireless comfirm berehhh..x mcm siput like cik Kia aku...Camera dok sah cakap 8mp...udah cantik dah tu..nak lagi cantik better ko pakai DSLR..aku dok kisah camera tapi kecanggihan itu..So , ari tu aku suka bangat nak Tab...but dari aku pakai tab yang besau gedabak baik kalau ada duit lebih kita beli SGN...itu kalau u olls laa...aku ni kering je..biarlah aku berangan dlm mimpi walaupun tahu sukar nak jadi nyata...oh SGN....






Okey...aku nak tatap gambo ni lelama...okey pejam mata dan pasang niat....

" Nawaitu aku nak samsung galaxy note kerana aku memang x sedar diri x berduit tapi nak gak beli " amin...

RM2299.00....
uhaaaaaaaaaaaaaHaahahah

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia