Cuti Sekolah 2011

YerhhYahoooooo...percutian FO and kids kembali lagi selepas tahun lepas ke Tiara Beach Resort PD.
Kali ni kami pilih destinasi nearest , senang sikit nak ulang alik
Agak2 tertinggal spenda boleh balik rumah....dah kata dekat kan...
Kenapa dekat ?
Sebab banyak tempat yang kami belum pergi dan lawati di tempat sendiri
So
Kalau orang tanya ko pernah ke situ, ke sini.......
Ehhh penahhh...
so jawap tu  ada la confident dan  exsyennn skit..  ehemmm..
Plan awalnya
Nak ke Swiss Garden Damai Laut....tapi
telah di cantas oleh makhluk allah berhati busuk lagi bangkai....( bukan rezeki kami agaknya )
Second plan ke USS Singapore tapi partner aku anak beranak x ada passport so kami tundakan sahaja ke next year..insyallah kalau ada rezeki. Amin...
Budget holiday tahun ni agak lebih dari tahun lepas, ku ingatkan lagi dekat lagi save....tak ada maknanya..Boleh dikatakan semua nak kena sedia duit.
Alhamdulilahh ni semua bahagian anak kami asal mereka seronok kami pun seronok ronok...
Yang keciannyer
Tahun ni sekali lagi aku pergi tanpa pak anif tercinta...cian dia kena bawa bas. Nak kena cari duit cover tak jalan hampir 5 bulan dan membayar hutang piutang. ( hutang FO bayo ! )
Tak per daddy..lain kali join...tunggu family day Pipah and Mahmood generation bulan 3 2012..
Insyallahh

X mo citer banyak , nak review skit kat manakah penginapan dan destinasi kami pada kali ini.....














mana ?














lokasi nyer















yerhhhhh.....
















mana?








tut
















tut














tut








taraaaaa




Amacam...best tak dalam gambo?

tapi




di mana ni ?





macam kenal je tempat ni kan......



macam best jer kan food dier....itu amat penting utk perut akuuuu.....masakan mesti sedap



yerhh ni preview bilik kami.....macam cantik kan....kalau macam harammmmm aku bako ko nanti!

tapi di mana?












mana?









dekat jer










naik komuter dah sampai












sebelah daerah jerrr















ha










sini

-



-


-

 
amacam....dekat x ?  warga shah alam check in dorset subang....
gila?
apa nak gila...
janji
happyy....
5 star tu....
apa? macam jakun ?
ada aku kesahhh.....aku nak bercuti depan rumah ke, jiran blkg umah mak aku kerr....janji katil lain....
yang pasti anak2 FO happening...


Apapun, destinasi kali ni agak dekat jer...memandangkan aku akan mula kerja next week dan banyak undangan perkahwinan...so bagi mengelakkan kami terus sibuk dengan segala bagai baik kami rasuah tutup mulut untuk anak FO agar x berbunyi bila duk tanya BILA NAK BERCUTI...
buat bahasa ejaan cacha " HOLIDEII "
selain check in di Dorset...3hari 2 malam...kita orang akan naik monerel, lrt ker Berjaya Times Square, Petrosains, i-city snow, aQUAria klcc dan paling penting eat all what u can...kami akan tunaikan sahaja apa sahaja anak2 FO nak makan.....( apa la sangat anak aku nak makan kalau setakat mc'd...itu apak ko pun boleh banje )

ye ye ye kami nak holidayyyy

holidayyy

jauhhhhh tuuuu




ada macam BE** *  tak....

wekk

aku suka suka suka....


jangan lupa 3 dec...birthday i...apy bufday to me...

jgn tanya aku nak apa....


sebab aku dah kata

aku nak

samsung note !!!!!!


ko mampu nak bagi?


x mampu


x ape...


bagi je


aku



ni







ni






lagi






lagi






-




-



-

 terima kasih sesiapa yang sudi dan murah hati....




sekian, terima kasih...



Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia