Back after holiday 2011

Letih dan penat....but happy..Paling penting chalif happy.
3 Hari 2 Malam, memang agak letih melayan kontigen rombongan yang bermacam ragam dan hal.
Tak kurang yang nakal, degil, lasak dan ada juga sampai yang hilang. heheehe

Bab hilang paling x leh terima, sebab yang hilang tu adalah aliff...
Nasib dapat jumpa
Kalau x...x pasal2 mak ko masuk Buletin Utama , menangis meraban " Kembalikan anak saya...uhaaaaaa "
Tak kurang juga.......mengadaplah aku depan bapak ko untuk menjawap segala hujah2 yang mungkin
susah nak jawap sebab soalan2nya mungkin berulang2
Tapi paling x leh terima mungkin sepanjang hayat tidur mengadap bontot je APAK ko jer lerr- grounded sepanjang hayat
Macam mana boleh hilang ?
Aku careless ..itu jer jawapnya. Cakap lebih-lebih x guna memang salah aku...
Paling x leh terima anak aku hilang dalam Cosmo Times Square....
nampak sangat
macam aku yang excited nak masuk plak sampai anak dah masuk 3 masih ingat macam 2 jer.
dan
Kejadian itu buat pak anif dah lagi susah nak bagi green light untuk bawak anak2nya berjalan2.
sorry..i know he worried...
Tulah...akibat mengharapkan orang
Kita memang boleh jaga dan pantau anak orang tapi belum tentu orang boleh buat macam kita.
Sampai satu ketika...lagi ramai lagi pening...tapi kalau x ramai x plak happening...
Haaaaa..nak happening sangat...haaaaaaa amik ko...berdebUsssss sebijik
Cuak aku kehulu kehilir cari anak x jumpa
macam
pompuan giler.
Bila dah jumpa, tgk anak muka slumber jer.
Relex lak tgk dia beratur nak naik mainan, padahal 2 kali cari tempat yang sama boleh x nampak,
masuk 3 round baru aku nampak, x pasal2 aku buat drama kat tengah2 cosmo tu...
Adoiiii....semua blur tgk emak ko ni menagis peluk2 ko...sedangkan muka ko sikit punya slumber badak.
Berpeluh nek cu dan abg ami carik ko satu cosmo.....
Tobattt dohhh!!....hilang anak dah macam hilang nyawa, rasa nak amik pisau toreh tangan jam2 tu jugak.
Cuakkk bagang....( agaknya macam gitulah perasaan parents arwah adik nurin jazlin )

Ermmmm...okey ..OFF

Budak2 macam dah set mind, asal gi hotel mesti ada kolam.
Haaa gasak ..dari check in sampai nak check out memasing berendam sampai nak kecut, selagi x terpekik terlolong mak2nya memasing buat derkkk jer bila suh naik. Lagi2 chalif, kalau dah terjun dalam kolam memang bercintalah ko nak suh dia naik.
Tak hairan pun, kolam besar dah x mau naik belum kat rumah lagi ,
besen mandi aqil pun di sesahnya buat berendam.


Arhhhhhhhhhh...rasa ngantuk...esok nak upload gambo plak...bab gambo ni agak stresss...leh plak time nak holiday time tu aku lupa nak charge camera...x pasal2 hp camera jadi 2nd choice..so jadinya gambo agak kurengggggg .

ok dah ....ZZzZzZzZ

Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia