AKC 2011

Firstly..
Tahniah pada semua penerima anugerah khidmat cemerlang tahun ni.
Grab rm1k tuuu....tambah lagi 1300 leh dapat samsung note ( gilo )
Aku dah 4 tahun berkhidmat JKNM tah bila tahun aku nak dapat.
Ceh ada hati nak dapat...x ada sapa x nak pengintirafan ( mcm mana eje yerk )
Apa pun masa belum tiba lagi , pendek kata belum ada rezeki


Tak kisahlah dapat x dapat yang penting i love my job..suka suka suka
kekawan best2, bos okey dan sporting
alah bisa tegal biasa..mana2 kerja ada conflict tapi bagi aku asam garam.
mana2 keje kalau x kena kutuk,maki, atau ko yang maki itu memang standard.
yang penting kita bahagia dengan apa yang kita lakukan.

Oklah x mo mengarut...pada staf jknm yang berjaya memberikan perkhidmatan yang cemerlang berharap teruskan kecemerlangan anda.
tingkatkan prestasi dan bekerjalah dengan ikhlas insyallah rezeki yang kita dapat pun berkat dan percayalah bila kita seronok bekerja sampai cuti pun rasa nak kerja.
Harap2 aku akan rasa seronok-ronok lepas balik confinement ni...rasa x sabar nak mai kerja jumpa klik2 pentadbiran pastu nak refresh keje yang dah lama aku tindankan kat kepala si sengal batu lyza ( cian dia ).

ok jom usha picaku

sedia untuk go thru kegedixskan aku
-





-




aweks jknm yg cun 




-





-








-







kecuali aku....





-
-













-
buruks rupe aku lepas pantang....x glow langsung....ermmm blusher x merah kut....belah aku si ina manja
ina, penting sangat ke peace ko tu dik......semak2
apa pun tongekk tuuuuu...ko ada? masalahnya....aku dah x tonggggggggggekk



k.intan berlian dan ekin lemau





macam bangang tudung aku...lepas akc terus aku BUANG!!...
cantik plak minah ekin ni....


haaaaaaaaaaaaaaaa...nilah ex bos aku yang banyak memberi tunjuk ajar.Bos paling open mainded , aku boleh berbincang apa sahaja dengan dia..becos of him kami berjaya berkerjasama dalam menjayakan sistem e-aduan jknm....dia banyak berikan aku kepercayaan dalam handle aduan. dia bos yang x dengar sebelah pihak....dan x besarkan perkara yang kecil dan always thinking positive.Paling buat kami rindu padanya sikap cheerfull beliau.. We'll miss him too much...lepas ni christmas dah x ada kek secret recipe....uhaHhaaaaaa.




Haaaa....nama dia Rin...dia suka bergambor, berposing dan bertenggek serta bertongek..
apa pun minah ni dah makin slimmmm la plak..tercabar okey..



Close-up....kiri tu lyza my yunk, me, ina ( kembar si rin ) and rin ( percaya kan yg dia ni kuat posing )..

 baju aku je lain...sebab x tempah laieeeeee.......



p/s: aku ni kejer jadi ursher jer setiap AKC...dapatnya tah bila tah....hahahahah ada yang berangan....aku? of cos setiap kakitangan kerajaan mahukan penghormatan ini....tipulahkan kalau kata x mo...plsss lahh..mana ada orang keje x ada target..tapi kalau tanya aku comfirm aku jawap " LAYAK KEEER AKU NI "..apa pun kekawan dapat x dapat lain citer tapi kalau dapat itu rezeki kita.yang penting kerja mahu ikhlas...jangan main kipas2 bos x genuine laaaa....




Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia