Happy Bufday Aliff 5 years

23.08.11 Genab 5 tahun umur anak teruna kesayanganku. Oleh kerana bufday dia buat kali ke-2 jatuh pada bulan ramadhan so sambutan agak simple2 jer, just beli kek free 5 batang lilin pastu nyayi apy "bufday2X to you " segala bagai pastu tiup la lilin tu. Kesian aliff, serba sederhana nasib la anak2 mummy x minta pelik-pelik macam faham2 jer yang apak dan mak ekau tengah kering. hhuhuhuhuuhuh.... Apa pun yang penting aliff seronok walaupun hanya sebuah kek dan sambut di rumah nek yang bersama untie-untie kesayangannya.

Harapan dan doa : Aku berharap aliff  akan berjaya dalam hidup disamping menjadi anak yang soleh dan disenangi semua. Aku bersyukur sangat sebab melahirkan anak-anak yang x banyak meminta-minta dan mudah faham keadaan mumy dan daddy mereka. Kadang2 ada juga chalif minta-minta itu ini tapi bila nasihatkan suh jangan membazir, berjimat cermat terus dua-dua beradik tu diam dan memasing salahkan memasing sebab x faham keadaan. Aku bukan kedekut untuk adakan apa yang mereka mahu tapi aku lebih selesa mengajar mereka bersederhana. Aku x mahu bila kerap adakan apa yang mereka mahu , bila start x dapat nak adakan apa yang chalif nak mereka akan memberontak. Masa tu nak marah pun dah x bolehhhh...


Sekalis kenangan di hari jadi Aliff Elfeanz 




 Cha yang sama sibuk nak potong kek.......
 Aliff di suap kek oleh cha....

Chalif with nek yang tersayang....

Chalif with cik su....

Itu jer..sekian time kasih....


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia