Pose-21

Haaaaaa...kali ni kami buka luar bukan kat Hotel,Resort or Restoran tapi kat Mydin Ayer Keroh jerr...

Asal buka sana...sebab mak buyung teringin makan nasi beraini...dapat gak makan nasi beraini mamak, memang sedap dan terbeakk, aku ni x ada yang best tolak kayu batu jer..asal boleh telan aku telan.

Dalam nak tunggu berbuka, di pentas mydin ada jemputan artis dari kumpulan nasyid yang agak suam2 terkenal. So x semena-mena dia menjemput tetamu naik ke pentas untuk jawap beberapa soalan. Dalam aku desak2 cacha suh naik pentas sekali bukan cha yang naik tapi anak jantan pemalu aku yang naik...muka aku terus blur giler setahu aku anak jantan aku tu pemalu punya umat, mana x slumber ko naik pentas nak rupenya si kumpulan nasyid tu pi umpan power rengers...haaaa trus muka slumber ko je kan nak naik pentas.. Sekali amik ko dah poyo2 naik atas ko jawap soalan pun banyak membohong yang...

Nama sapa : Alifff ( tu betul laa kan )
Umur berapa : 6 thn ( sihskk masuk 5 tahun pun belum nak oi..comfirm lupa umur )
Pose x : pose ( satu pembohongan berlaku...dia x pernah psoe okey )
Berapa hari pose : 10 hari ( ko bohonggg lagi nakkk )
Tau baca niat pose : Tauuu ( aduhh..pose x pernah ..ms bila plak ko tau niat kann )
cuba baca alif : nawaituuuuu ......" terus diam "..( pangkal je key..akhir x sempat ajo )
abis kan la dah betul dah tu : terus membisu....( trus kump nasyid tu nyayi sma lagu niat pose )

Okey..sebagai seorang ibu yang agak blur..aku rasa macam aku ni x eprnah ajao anak je kan...aduhh malu okeyy malu...tp apa ada hal kan..turun je pentas dak alif dapat paper beh mydin besarrrr...dalam beg tu x usah cakap la ada apa..macam2 ada. So meloncat suka laa kan si alif..yang cha plak begang sebab dengan kemaluan dia ..dia x dapek apa2...

pak anif siap perli aku..." sebijik perangai mummy...kalau bab hadiah sanggup naik pentas..." teringat kenangan masa bercinta aku pi hangkut dia naik pentas semata2 nak dapat tabung DIGI...( nanti lain tahun aku citer ). Tu lah pak anif, asal buruk perangai je dia tala kat aku...tapi aku apa adahal..kalau malu ko x dapat la kan apa ko nak...citttt..

Jom usha saat2 gambo alif di soal siasat...
cayang aliff anak mummy...





Yessss ...aliff dapat beg........!!!! abaikan seluar pendek tu...


Comments

Popular posts from this blog

Cara betul pemakaian Desi Damayanti cv Tabita

Desi Damayanti Skincare Merosakkan katanya

Bonia oh Bonia